اسلایدراقتصادی

رونمایی از اولین پلتفرم بومی بازار معاملات ارز دیجیتال در مشهد

با حضور جمعی از فعالان حوزه ررمزارزها و اصحاب رسانه انجام شد

 

به گزارش صدای مشهد، سامان بیرقی هم بنیان گذار پلتفرم او ام پی فینکس در آیین رونمایی از پلتفرم بومی ompfinex در نشست خبری به خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود اعمال محدودیت ها در زمینه معامله های ارزهای رمزنگاری شده از سوی شورای عالی مبارزه با پول شویی درحال طراحی و توسعه زمینه های رمز ارز ملی ایران توسط شرکت خدمات انفورماتیک وابسته به مرکز رمز ارز ملی ایران است.
وی افزود: علاوه بر آن ایران استخراج ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان یک صنعت پذیرفته است وبه دنبال قانونی سازی واردات دستگاههای ماینینگ است.
وی ادامه داد: با وجود ممنوعیت ها شاهد گردش مالی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در کشور هستیم که متاسفانه شفاف نیست و ورود هیجانی وبدون آگاهی فعالان این بازار با عدم شناخت کافی به پلتفرم های معاملاتی علاوه بر ایجاد ناامنی میتواند باعث خروج ارز از کشور شود.
بیرقی تصریح کرد: در همین راستا گروه او ام پی فینکس ompfinex با بررسی نقاط ضعف معاملات رمز ارزها در پلتفرم های جهانی و ایرانی متوجه عدم وجود زیر ساخت آموزش وآگاهی در این پلتفرم ها شد و برای اولین بار در ایران به برنامه نویسی وبستر سازی سیستم آموزش وپروش رمز ارزها به صورت یک پلتفرم با قابلیت بازار معاملاتی دمو برای کاهش ریسک کاربران وارتقای کیفیت معاملات اقدام کرد.

*امنیت معاملات در پلتفرم ompfinex

در ادامه جلالیان مدیر پلتفرم ompfinex در پاسخ به سوال خبرنگار صدای مشهد مبنی بر چالش های موجود در بحث امنیت، پشتیبانی خدمات و هزینه های استفاده از این پلتفرم برای کاربران به تشریح مزیت های رقابتی این پلتفرم پرداخت و گفت: بازار معاملاتی شبیه سازی شده در این پلتفرم به این صورت است که کاربر با ورود به این بستر، کیف پولش شارژ می‌شود و دارایی مجازی پیدا می‌کند مرحله اول ورود کاربر به صورت آزمایشی است اگر به موفقیت راه را طی کرد وارد پلتفرم اصلی می‌شود.
وی افزود: از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم بومی این است که کاربر بعد از آموزش با بازار دمو کار را در بازار واقعی شروع‌ می‌کند و این مسئله می‌تواند جلوی ضرر‌های مالی زیادی را بگیرد.
جلالیان اظهار کرد: این پلتفرم بومی ضمن ساماندهی در حوزه استخراج رمز ارز‌ها باعث می‌شود نقدینگی در پلتفرم‌های داخلی با ضریب امنیت بالا مورد استفاده قرار بگیرد.
وی افزود: امنیت بالا وپشتیبانی وپاسخگویی سریع به کاربران از مهم ترین ویژگی های این پلتفرم است که به محض ورود کاربر به سامانه دارایی‌های فرد تحت عنوان کیف پول سرد تعریف می‌شود این ویژگی از هرگونه قابل دسترس بودن و هک شدن توسط کلاهبرداران جلوگیری می‌کند ودر صورت بروز هر گونه اختلال یا خطایی توسط کاربر با ارائه پشتیبانی شبانه روزی امنیت و خدمت رسانی به صورت رایگان برای کاربران ایجاد میشود.
مدیر شرکت دانش بنیان و مبدع این پلتفرم بومی در ادامه به طرح باشگاه مشتریان برای تشویق کاربران به استفاده ازین دمو و کاهش هزینه های تراکنش با یک مدل جدید ومنحصر به فرد برای اولین بار در خاورمیانه اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید