ورزشی

رضایی: هیات والیبال خراسان رضوی، علیه پیام کارشکنی کرد

سرمربی پیام مشهد معتقد است، هیات والیبال خراسان رضوی نه تنها از نماینده استان حمایت نکرده، بلکه علیه این تیم کارشکنی نیز کرده‌است.

محمد رضایی، در خصوص شرایط پیام و دلایل عدم حضورش در دیدار برابر شهرداری ورامین، اظهار کرد: مجتبی یوسفی، لیبرو اصلی پیام را در اختیار نداشتیم. یوسفی به دلایل مشکلات مالی اعلام کرد در آن دیدار حاضر نخواهدشد. رامشینی، دیگر لیبروی پیام نیز پیش از این انصرافش را از حضور در پیام اعلام کرده بود و در چند دیدار اخیر هم حضور نداشت. صلاح دیدم با شرایط موجود مقابل شهرداری ورامین حاضر نشویم. مدیریت باشگاه نظر متفاوتی داشت و با هدایت رضا تابعی مقابل شهرداری ورامین حاضر شد.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش از آغاز دیدار پیام و شهرداری ورامین، آیا با سرپرست باشگاه درگیری لفظی داشته، گفت: مشاجره‌ لفظی صورت گرفته که  البته یک اتفاق طبیعی است. تعجب می‌کنم که جبار قوچان‌نژاد از این قضیه برای نابه‌سامان جلوه دادن اوضاع پیام استفاده می‌کند. گرچه پیام وضعیت خوبی ندارد و به خاطر مشکلات مالی، بازیکنان خوبی را هم از دست داده است، اما از سوی دیگر هیات والیبال خراسان رضوی برای پیام کار مثبتی انجام نداده و حتی کارشکنی‌هایی علیه پیام انجام داده است.

سرمربی پیام مشهد با اشاره به کارشکنی هیات والیبال خراسان رضوی در دومین کمک شهرداری به باشگاه پیام مشهد، ادامه داد: مطابق توافق‌نامه‌ای که میان باشگاه پیام، شهرداری مشهد و اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صورت گرفته بود، قرار بود شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان به حساب اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی واریز کند و سپس این پول به حساب باشگاه پیام منتقل شود. هیات والیبال خراسان رضوی به واسطه طلب برخی از اعضاء کادرفنی سابق تیم، مانع انتقال این پول از اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی به حساب باشگاه پیام شد و در نظر داشت این پول ابتدا به حساب هیات والیبال واریز شود تا مطالبات کادرفنی پرداخت و سپس به حساب باشگاه پیام منتقل شود. به لحاظ قانونی این قضیه توجیهی نداشت. در انتها طی توافقات و نامه‌نگاری‌هایی که با اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و شهرداری مشهد داشتیم، مجبور شدند این ۵۰۰ میلیون را به حساب باشگاه واریز کنند.

رضایی اضافه کرد: مطالبات جبار قوچان‌نژاد، کادرفنی و بازیکنان سال گذشته یک مقوله کاملا جداست. پیام در سال گذشته تحت پوشش موسسه شهرآرا بوده است. شهرآرا ۴ تا ۵ میلیارد با این تیم قرارداد داشته و باید پرداخت می‌کرده است. به دلیل مشکلاتی که برای مدیرعامل شهرآرا به وجود آمد، این پول به طور کامل پرداخت نشد. این پول باید از طریق شهرآرا پرداخت شود. پولی که شهرداری به پیام اختصاص داده، برای قرارداد بازیکنان و کارهای اجرایی باشگاه در فصل جاری است.

وی در خصوص ادعای قوچان‌نژاد مبنی بر این که پیام در فصل گذشته، تا پایان نیم فصل یک ریال هم دریافتی نداشت، اما تیم نتایج به مراتب بهتری نسبت به فصل جاری کسب کرد، تصریح کرد: وضعیت آشفته پیام، به بدهی‌های فصل گذشته مربوط است. در حال حاضر دغدغه اصلی کادرفنی و بازیکنان این است که با وجود بدهی زیاد از فصل گذشته، باشگاه چطور می‌تواند مطالبات بازیکنان و کادرفنی در فصل جاری را پرداخت کند.

رضایی در خصوص شرایط فعلی پیام، خاطرنشان کرد: فتاحی، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با اکبر خداوردی صحبت‌هایی داشته و گفته خداوردی را به پیام برمی‌گرداند. اکبر خداوردی نیز اعلام آمادگی کرده، اما بازگشتش را به بهبود شرایط مالی منوط کرده است. پیام مشکل مربی‌گری ندارد و مشکل اصلی این تیم، شرایط مالی است که از ابتدای فصل وجود داشته است. به شیخ‌الاسلامی  قول دادم اگر مشکل مالی تیم حل شود و دو سه بازیکن پیام از جمله وحید والی، حامد صدیق و بابک امیری به این تیم بازگردند، با همین کادرفنی می‌توانم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. نمی‌دانم بینش مدیرکل ورزش‌وجوانان چیست که اکبر خداوردی را گره‌گشای پیام می‌داند، اما به نظر او هم احترام می‌گذارم و در صورت بازگشت خداوردی، به او کمک خواهم‌کرد.

رضایی در خصوص حضور پیام در برابر پیکان تهران، عنوان کرد: در حال حاضر مشخص نیست که وضعیت تیم به چه شکل باشد. در حال حاضر هیچ چیزی از وضعیت پیام نمی‌دانم که تیم سرپا خواهد ماند یا خیر. اگر کمک مالی شود و بازیکنان بازگردند، وضعیت تیم کمی بهتر خواهدشد، در غیر این صورت، پیام سر و شکل یک تیم سوپر لیگی را نخواهدداشت. واقعیت این است که امکانات فعلی حتی در حد تیم دسته یکی هم نیست. تعداد زیادی از بازیکنان‌مان، از تیم جوانان استان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید