اجتماعی

ساماندهی جریان خدمت مردمی در تمام طول سال باید تداوم داشته باشد

فرماندار مشهد در بازدید از قرارگاه هم محله امام رضا(ع) بر لزوم ساماندهی وتداوم جریان خدمت مردمی در تمام طول سال تاکید کرد.

فرماندار مشهد در بازدید از قرارگاه هم محله امام رضا(ع) بر لزوم ساماندهی وتداوم جریان خدمت مردمی در تمام طول سال تاکید کرد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط‌عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، جمعه یکم مهرماه، فرماندار مشهد و رئیس قرارگاه خدمت رسانی دهه آخر صفر، از قرارگاه «هم‌محلۀ امام رضا علیه‌السلام» دیدار و در جریان اقدامات انجام‌شده برای سامان‌دهی اسکان و خدمات زائرین دهۀ ‎ آخر صفر قرار گرفت.

فرماندار مشهد ضمن اشاره بر اطلاع رسانی گسترده از خدمات این قرارگاه بر ارتباط دائمی این مجموعه با ستاداسکان استان تاکید داشت.

وی در این دیدار ‌از‌ زحمات طلاب جهادی قرارگاه، بسیجیان، خادمین‌رضوی، همسنگران مسجدی و سایر دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه قدردانی و برادامۀ ترویج فرهنگ میزبانی و فعالیت های قرارگاه و پویش‌های مردمی که در راستای خدمت رسانی به زائر فعال هستند برای ایام سال و بعد از دهۀ آخر‌صفر تاکید نمود.

گفتنی است، مردم مشهد در پویش هم محله امام رضا (ع) با خدمت به زائران رضوی در سه عرصه اسکان در منازل، حمل و نقل رایگان و نذر خدمت و مهارت، خادم واقعی آستان ملک پاسبان رضوی خواهند شد.

بر اساس این پویش که با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است، در هر محله مشهد حداقل هشت خانواده از هر محله، توفیق خدمت به زائران امام‌رضا(ع) را خواهند داشت.

مجاوران بارگاه رضوی برای شرکت در پویش هم محله امام رضا (ع) می‌توانند به آدرس zaer.masjedona.ir مراجعه کنند.

استقرار ۴۰ موکب از مساجد منتخب مشهد برای پذیرایی از زائران و مجاوران، فضاسازی ویژه در خیابان امام رضا برای تداعی حال و هوای پیاده روی اربعین در کشور عراق، ارائه خدمات مختلف صلواتی و رایگان از جمله اطعام و پذیرایی، واکس و آرایشگری، نمایش فیلم «خیمه» در یک موکب، اختصاص پارکینگ رایگان پایانه مسافربری امام رضا و بوستان جهان شهر واقع در پادگان ارتش برای زائران، رایگان بودن خطوط اتوبوس منتهی به حرم مطهر رضوی و بالعکس و کاهش فاصله زمانی حرکت قطار شهری مشهد از جمله اقدامات انجام شده برای بازماندگان اربعین به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید