اسلایدراقتصادی

ردیف مستقل بودجه زیارت در بودجه پیشنهادی دولت ایجاد شده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی خبر داد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با پیگیری استاندار خراسان رضوی و جمعی از نمایندگان مجلس برای سال آینده و در بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی، ردیف مستقلی برای موضوع زیارت در نظر گرفته شده است که باید این اقدام را به فال نیک گرفت.
به گزارش صدای مشهد، رضا جمشیدی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در مشهد افزود: گرچه رقم ردیف پیشنهادی برای چهار شهر مذهبی مشهد، قم، شیراز و شهر ری، ۱۰۰ میلیارد تومان است ولی امید است با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش رقم این ردیف باشیم.

رقم ردیف پیشنهادی برای چهار شهر مذهبی مشهد، قم، شیراز و شهر ری، ۱۰۰میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ این ردیف در بودجه نبود و رقم ۲۰۰ میلیارد تومان با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی در فرایند تصویب بودجه استانی به رقم اعتبارات خراسان رضوی اضافه شد.
بودجه زیارت در دولت نهم و دهم و با هدف تعمیق ابعاد این موضوع به صورت مستقل در بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت؛ در دولت یازدهم و دوازدهم با توجه به این که بسیاری از امکانات زیرساختی حوزه زیارت باید در استان خراسان رضوی و شهر مشهد فراهم شود این ردیف به صورت مستقل حذف و به بودجه استانی اضافه شد.
سال گذشته و در دولت سیزدهم رقم ۲۰۰ میلیارد تومان در بودجه استانی برای موضوع زیارت در نظر گرفته شده بود و از آن موقع صحبت ایجاد ردیف مستقل در بودجه ۱۴۰۲ مطرح شده بود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید