اجتماعی

راه حل مشکلات کشور اعتماد به جوانان است

سید وحید موسوی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کشور اعتماد به جوانان است، اظهار کرد: امروز مهمترین مسئله کشور اشتغالزایی جوانان است و این جوانان هستند که می توانند مشکلات متعدد جامعه را نظم بخشند لذا باید جوانان را وارد صحنه کرد.

به گزارش صدای مشهد، این فعال رسانه ادامه داد: همان طور که در زمان جنگ با اعتماد به جوانان و حضور حداکثریی آنها کشور توانست با دشمن مقابله و آن را شکست دهد امروز هم می توانیم با اعتماد به جوانان کشور را به سلامت از این بحران نجات دهیم چرا که انگیزه جوانان در ۸ سال دفاع مقدس تجربه خروج از بحران را برایمان ترسیم می کند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور ما فاقد افراد جوان است، عنوان کرد: باید با توجه به توانمندی جوانان از آنها در عرصه های مدیریتی کشور استفاده کنیم چرا که نگاه مقام معظم رهبری در این موضوع کاملا جدی و به نقش تاثیر گذار جوانان در عرصه های مدیریتی اشاره شده اما تا به حال از توان حداکثری جوانان در دولت استفاده نشده است.

موسوی با بیان اینکه متاسفانه مسولان فعلی اعتقادی به استفاده از جوانان ندارند ادامه داد: اگر از جوانان در بدنه نظام و مدیریت کشور استفاده شود دیگر ما جوان بیکار نخواهیم داشت و کشور لحظه به لحظه شاهد انقلابی در عرصه رویداد های کلان خودش خواهد بود چرا که مقام معظم رهبری به جوانان اعتقاد دارد و در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور حداکثری آنان در جای جای فعالیت های جهادی و مدیریتی کشوری اشاره کرده است و به طور کلی می توان گفت که اینده کشور در دستان جوانان است.

این فعال رسانه به نقل از یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت:در زمان جنگ تحمیلی پنج استان ایران مورد تجاوز قرار گرفت و همه منتظر بودند ایران تسلیم شود اما نسل دومی‌های انقلاب، کار بزرگی انجام دادند و اقتدار ملت ایران را در دو سه قرن اخیر به همگان نشان دادند و یک وجب از خاک ایران جدا نشد و این اراده و حضور باکری، کاوه، برونسی، شوشتری و سلیمانی های جوان در زمان خاص خود بود.

وی اظهار کرد: استفاده حداکثری از جوانان میتواند چشم اندازه آینده روشن و ایرانی قوی را در مرز های جمهوری اسلامی به تصویر بکشد چرا که جوانان سرشار از انگیزه، اراده و پشتکار با توجه به نیروی جوانی می باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید