اسلایدرشهری

لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد به شورای شهر تقدیم شد

لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد روز دوشنبه توسط شهردار به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.

شهردار مشهد در باره این لایحه گفت: ماموریت اساسی شهرداری تحقق مضامین راهبردی برنامه عملیاتی در سال سوم است که این مهم در لایحه بودجه مورد توجه قرار گرفته‌ و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که عقب ماندگی از برنامه نداشته باشیم.

محمد رضا کلائی افزود: در این لایحه نسبت بودجه جاری به بودجه عمرانی ۳۰ به ۷۰ است و گرچه طبق  قانون تا ۶۰ درصد می‌توانیم صرف بودجه جاری کنیم اما همواره نسبت ۳۰ به ۷۰ را حفظ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری از نظر منابع ۱۲۷ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال و از نظر مصارف ۱۱۸ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: در این لایحه ۱۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی خطوط ریلی، هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های بازآفرینی شهری، چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهبود فضای سبز و سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای تملک‌ها در نظر گرفته شده‌ است.
شهردار مشهد افزود: بودجه امسال نیز بودجه پرریسک بود و از آن هراس داشتیم اما امروز خوشحالم که به خوبی برنامه‌های این بودجه محقق شد، پروژه‌های متعدد شهری آغاز شد و پروژه‌های نیمه تمام نیز در دست اجراست.

وی ادامه داد: امیدوارم شورای شهر همچنان پشتیبان تیم مدیریت شهری باشد و براساس برنامه زمانبندی بتوانیم وعده‌ها را محقق کنیم.
در این جلسه لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد برای بررسی در کمیسیون‌ها و تصویب به شورای شهر مشهد تقدیم شد.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد با افزون بر ۱۰ هزار کارمند، علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه این شهر هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید