اسلایدرشهری

توضیح شهرداری درباره انتشار فیلم اقدام عجیب دو پاکبان مشهدی + فیلم

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد اعلام کرد که فیلم اقدام عجیب دو پاکبان مشهدی به زمان فعلی ارتباطی ندارد

به گزارش صدای مشهد، اسماعیل شیخانی اظهار کرد: طبق استعلام ما، فیلم رفتار دو پاکبان و تخلیه محتویات کیسه زباله در داخل باغچه کنار عابر پیاده مربوط به یک سال پیش است.

وی افزود: در این فیلم، پلاک، چهره افراد، محل وقوع و… مشخص نیست و همان زمان نیز شهرداری مشهد درباره آن توضیحاتی داده است. تنها چیزی که اکنون باید اعلام کنیم همین است که فیلم اقدام عجیب دو پاکبان به زمان فعلی ارتباطی ندارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد تاکید کرد: اشتباهات هر فردی در هر زمینه شغلی نباید به نام تمام همکاران آن فرد تمام شود. اکنون نیز نباید به خاطر اشتباه دو پاکبان، زحمات این قشر زحمتکش را نادیده گرفت.

محتویات کیسه زباله، نخاله بود و نباید در خودروی جمع آوری زباله حمل می‌شد

همچنین فرخنده، مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: آن طور که در این فیلم دیده می‌شود، محتویات داخل کیسه زباله، خاک و نخاله ساختمانی است و نباید این محتویات به خودروی جمع آوری زباله منتقل شود.

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: از سنگینی کیسه زباله و حمل آن توسط دو پاکبان مشخص است که زباله خشک یا تر در داخل کیسه نیست و نخاله ساختمانی در آن جمع آوری شده است. طبق قاعده نباید خاک و نخاله را به خودروی جمع آوری زباله منتقل کرد. چون این اقدام به دستگاه پرس خودروهای جمع آوری زباله، خسارت زیادی وارد می‌کند و پاکبانی که خیابان‌ها را نظافت می‌کند باید آن را حمل کند.

وی با بیان اینکه رها کردن نخاله ساختمانی در کیسه حمل زباله، کار اشتباهی است، گفت: آن پاکبان از نظر اینکه نباید نخاله را به خودروی جمع آوری زباله منتقل کند، کار درستی کرده است اما از این نظر که محتویات نخاله ساختمانی را در یک باغچه تخلیه کرده کار اشتباهی انجام داده که در زمان خود به او تذکر داده شده است.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید