اسلایدرسیاسی

۸ روز تا آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس

مسؤولان استان در انتخاب هیأت اجرایی نهایت بی‌طرفی را اعمال کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مسأله‌ای که اکنون داریم، این است که استان‌ها و مسؤولان استان در انتخاب معتمدین و هیأت اجرایی نهایت دقت و بی‌طرفی را اعمال کنند.

حمیدرضا ترقی، در خصوص درخواست از مسؤولان اجرایی استان برای انتخابات، اظهار کرد: دستورات لازم در رابطه با شروع عملیات و برنامه انتخابات از سوی وزارت کشور به استاندارها اعلام شده، اما مهمترین مسأله‌ای که اکنون داریم، این است که استان‌ها و مسؤولان استان در انتخاب معتمدین و هیأت اجرایی نهایت دقت و بی‌طرفی را اعمال کنند.

وی افزود: باید در زمینه توزیع تعرفه و سهمیه‌بندی آن با توجه به مشکلاتی که در انتخابات قبل داشتیم، آسیب‌شناسی کرده و اجازه ندهند مشکلات انتخابات قبلی در کمبود تعرفه در برخی مناطق دوباره پدید بیاید. باید فضای جامعه را به لحاظ تبلیغی و سیاسی به سمت رقابت سالم و مشارکت قابل قبول سوق دهند و در این زمینه از همه ظرفیت‌هایی که می‌توانند در مشارکت بالای مردم نقش داشته باشند، دعوت به همکاری و کمک کنند.

ترقی ادامه داد: با توجه به وضعیتی که در اثر افزایش قیمت بنزین در جامعه به وجود آمده و نارضایتی‌هایی که در داخل جامعه وجود دارد، به طور طبیعی باید اذهان عمومی مردم به سمت مسأله انتخابات و مسائل اصلی کشور کشیده شده و از حاشیه‌پردازی‌هایی که به این دلیل صورت می‌گیرد، جلوگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: همان‌طور که آیت‌الله جنتی در اجلاس ناظران انتخابات در مشهد مطرح کرده و مسؤولان دیگر نیز به این نکته توجه کردند، رأی مردم حق‌الناس بوده و حفظ و مراقبت از آن و حراست از رأی مردم بسیار حساس و مهم است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی، بیان کرد: امیدواریم با ترکیبی که در مسؤولان سیاسی استان وجود دارد و تعهدی که نسبت به اجرای سالم و بی‌طرفانه انتخابات دارند، این انتظار مردم و جریان‌های سیاسی در خصوص برگزاری یک انتخابات سالم، بدون کمترین تخلف، با رعایت معیارها و ضوابط قانونی و عدم اعمال نظر از سوی مسؤولان دولتی در روند انتخابات را شاهد باشیم./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید