اسلایدر

در تماس با صدای مشهد مطرح شد: سربازان نیروی انتظامی را دریباید

چند تن از سربازان نیروی انتظامی این روزها با گلایه از بی‌توجهی به سلامتی خود از جانب مافوق‌های خود خواهان تدبیری برای حفظ امنیت جانی و روانی سربازان شدند.

به گزارش صدای مشهد، همزمان با شیوع کرونا در کشور بخش های مختلف جامعه به نوعی درگیر مقابله و مواجهه با این بیماری شده وبه نوعی درصدد حفظ جان خود برآمده‌اند.
در این بین یکی از اقشار آسیب‌پذیرکه تابع دستورات بوده و اراده ای در تعیین سرنوشت خود ندارد سربازان هستند. اخیرا چندین تن از سربازان مشغو به خدمت در یگان‌های حراسان رضوی و مشهد با ارتباط با تحریریه صدای مشهد خواهان توجه بیشتر مسوولان به این قشر جوان و آینده ساز کشور شدند.
در یکی از این پیام‌ها آمده است:
(به جهت رعایت امانت در انتقال مفهوم، پیام ارسالی عینا وبدون ویرایش منعکس می شود)

“با سلام و احترام
میخواستم خواهش کنم شما که زحمت میکشید و گزارش تهیه می‌کنید، سراغ سربازهای نیروی انتظامی هم بروید که این روزها در وضع بدی به سر میبرند. خیلی از ستادیها و کادریهای نیروی انتظامی به دلیل کرونا در محیط کارشان حضور ندارند و بار نیروی انتظامی افتاده بر دوش جوانهای مظلوم سرباز. شیفت های متعدد به علت کمبود نیروی انسانی سربازها را اذیت میکند. آن قدر که تعدادی از سربازها فرار کرده اند. درحالیکه در این شرایط کرونایی پادگانها یا تعطیل اند یا نیمه وقت، و سربازهای ارتش و سپاه، ظهر به منزل برمیگردند، جوانهای سرباز نیروی انتظامی درکلانتریها و ایستگاه ها مدام در رفت و آمد شهری هستند و خطر کرونا تهدیدشان میکند. خواهشمندم توجهی به این جوانها داشته باشید. اینها هم جوان و سرمایه ی مملکت هستند و وظیفه ی همه حفظ سلامتی روحی و جسمی این‌عزیزان است.”

منتظر پاسخ مقامات نظامی و انتظامی استان هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید