اسلایدراقتصادی

خبرهای خوش برای سهامداران پدیده

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ظهر امروز مصوبات خوبی رابرای سهامداران پدیده شاندیز تصویب کرد.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که امروز با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی  در تهران برگزار شد، مصوباتی خوبی در مورد پدیده شاندیز و سهامداران این مجموعه به تصویب رسید. به گزارش رسیده از جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادهای وزارت کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی، جهت حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

دراین جلسه استاندار خراسان رضوی به تشریح پیشنهادات شرکت پدیده پرداخت و سران قوا را قانع کرد تا به این پیشنهادات رای مثبت دهند. رزم حسینی تا ساعتی دیگر  جزئیات مصوبات این جلسه را تشریح خواهد کرد.  

شایان ذکر است پنجم آبان ماه وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح پیشنهاداتی برای حل مشکل سهامداران پدیده در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا خبر داد.

علیرضا رزم‌حسینی پیشتر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شده بود، با اشاره به اینکه دولت و حاکمیت از پدیده حمایت کرده و می‌کند، اظهار کرد: هم اینک شرکت پدیده از مجوزهای قانونی برخوردار است و صورت‌های مالی به نفع مردم و سهامداران آن اصلاح شده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دولت به‌صورت جدی از شرکت پدیده و پروژه‌های آن حمایت می‌کند و از این پس نیز حمایت‌های خود را ادامه خواهد داد، افزود: باید از رئیس جمهور، معاون اول ایشان، وزیر کشور و شورای امنیت کشور در این زمینه قدردانی کرد که همه خواسته‌های کارشناسان شرکت پدیده و تقاضاهای این استان را پذیرفتند.

رزم حسینی بیان کرد: تبدیل شرکت پدیده از شرکتی زیان‌ده به شرکتی دارای مجوز قانونی، با صورت‌های مالی اصلاح‌شده به نفع مردم و برگزاری مجمع عمومی با حضور ۲ هزار و ۸ نفر از سراسر کشور اتفاقات خوب اخیر برای این شرکت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید