اسلایدرسیاسی

خاموشی: بشریت بدون رسانه زنده نیست| باید حراست کننده دین اهل بیت باشیم 

همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد برگزار شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال نابود کردن اسلام است باید پاسداشت و حراست کننده از دین اهل بیت باشیم

به گزارش صدای‌مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی امروز در همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد بیان کرد: انسان باید پاسداشت حق، حق خواه، خدا خواه و صلح خواه باشد و اگر این گونه باشد در هر شرایطی از دین، آیین و آرمان خود دست برنمی دارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حراست از خود مقدم بر حراست فیزیکی و سازمانی است، افزود: شناخت زمان بسیار مهم است و باید اقدامات ما نسبت به مسائل به روز باشد.

وی با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در این ۴ دهه، گفت: برای حراست از دین اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی بصیرت بسیار مهم است و در شرایط فعلی دین اهل بیت باید پاس داشته شود و انقلاب اسلامی متصل به انبیا، اولیای الهی و شهداست.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و افزود: آنها برای تضعیف آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در ترویج دروغ و یا واقعیت، بیان کرد: امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست و در آینده نه چندان دور هزاران ماهواره وجود خواهد داشت که شاید نتوانیم بسیاری از موارد را کنترل کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی نمی خواهد که قرارگاه فرماندهی رسانه ایران خارج از مرزهای ایران فعال باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید