سیاسی

مردم توصیه های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد موج دوم شیوع کرونا نباشیم

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های همه، شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف باشیم.

به گزارش صدای مشهد، وی با بیان اینکه در شرایط موجود نمی‌توان انتظار داشت که درآمدهای دولتی افزایش یابد، افزود: با تحرک بیشتر در بخش نظام بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم بخشی از هزینه‌های دولت در استان را پوشش بدهیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات مثبت اقتصادی در سال گذشته ادامه داد: کاهش قابل توجه درصد بیکاری در سال گذشته اقدام بسیار بزرگی بود که شاهد آن بودیم و انتظار می‌رود این روند همچنان در سال جاری تداوم یابد.

وی در ادامه با ابراز گلایه از عملیاتی نشدن سیاست واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش غیر دولتی گفت: در این راستا در نظر گرفتن مشوق‌ و یا تغییر کاربری‌ها می‌تواند در واگذاری پروژه ها موثر باشد؛ این برنامه‌ای است که در سال جاری باید دنبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارش‌های مناسب سال زراعی جاری گفت: سال‌های زیادی است که آب‌های جاری در مناطق مرکزی از کشور خارج می شود درحالی که باید بتوانیم به صورت خردمندانه از آن استفاده کنیم و از هدر رفت آن جلوگیری شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: خراسان رضوی در حوزه کرونا از شرایط نسبتا خوبی برخوردار است و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، موج دومی را در خراسان رضوی شاهد نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید