سیاسی

پاسخگویی استاندار خراسان رضوی در سامانه سامد

استاندار خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش صدای مشهد، علیرضا رزم حسینی روز سه‌شنبه بعد از این حضور به خبرنگاران گفت: در این سامانه دستکم به ۳۰ تماس شهروندان در مدت یک ساعت و نیم پاسخگویی شد.

وی افزود: مشکلات معیشتی ناشی از کرونا، نیاز به تسهیلات، اشتغال و مشکلات اداری از جمله مسائلی بود که شهروندان نقاط مختلف استان مطرح کردند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات ارزان قیمتی در استان وجود دارد که شهروندان می‌توانند با نرخ سود کمتر از آنها استفاده کنند اما در این زمینه به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

وی گفت: در این تماس‌ها مواردی مطرح شد که تعدادی از شهروندان ۲۵ سال قبل اقدام به خرید زمین کردند اما هنوز بلاتکلیف هستند. بخشی از مشکلاتی که مطرح کردند قابل حل است و هرچه هم حل نشود با شفافیت و صداقت علت آن را به مردم می‌گوییم.

رزم حسینی افزود: بیشتر مدیران دلسوز هستند و می‌خواهند مشکلات را حل کنند. اگر مدیری نخواهد این کار را انجام دهد با وی برخورد خواهیم کرد.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان “سامد” در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید