اسلایدر

جزئیات حمله به یک خبرنگار ضد فساد در مشهد

خبرنگار تلویزیون اینترنتی به همراه قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی در حال تهیه گزارش از داروخانه های سطح شهر مشهد مورد تهاجم  پرسنل داروخانه قرار گرفت.

به گزارش صدای مشهد، امروز خبرنگار تلویزیون اینترنتی #مشهد_تی_وی_پلاس که به همراه قاضی جلیلی، قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی در حال تهیه گزارش از داروخانه های سطح شهر مشهد که دارای تخلفاتی از قبیل احتکار و کم‌فروشی ماسک و مواد ضدعفونی کننده بوده‌اند‌، از طرف پرسنل داروخانه مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به تجهیزات رسانه‌ آنها نیز آسیب رسیده است.

امید جلیلی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی درباره جزئیات ماجرای ضرب و شتم یک خبرنگار در جریان بازرسی از داروخانه ای در مشهد گفت: افزایش قیمت و نایاب شدن ماسک و ضد عفونی کننده ها پس از شیوع کرونا، بازرسی از داروخانه ها را به یکی از اولویت های تعزیرات حکومتی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز در جریان بازرسی از داروخانه ای واقع در بلوار سجاد مشهد، متاسفانه یکی از خبرنگاران توسط متصدی و کارکنان داروخانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.دلیل تعرض به این خبرنگار، گزارش رسانه ای دیروز بود که منجر به برملا شدن تخلفات این داروخانه شد.

وی تاکید کرد: برای رفتار متصدی داروخانه، پرونده قضایی تشکیل شده است که به آن رسیدگی خواهد شد.

 به گفته وی، ۵۰۰ ماسک کشف شده نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفت.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید