ورزشی

تیم شهرخودرو با تساوی مقابل تراکتورسازی متوقف شد

در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شهرخودرو خراسان و تراکتورسازی تبریز پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه تساوی بدون گل به یک امتیاز این بازی حساس رضایت دادند.

به گزارش صدای مشهد، تیم‌های شهرخودرو و تراکتورسازی علاوه بر اینکه به دنبال کسب جایگاه بهتر در جدول لیگ برتر توپ می‌زدند گوشه چشمی نیز به کسب نایب قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه در جام باشگاه‌های آسیایی داشتند و همین امر بر اهمیت جدال امروز دو تیم افزوده بود.

بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت و تنها یک کارت زرد نصیب اکبر صادقی از تیم شهرخودرو شد، این نتیجه هرچند برای تراکتورسازی رضایت بخش بود اما موجب شد تیم میزبان که سهراب بختیاری زاده هدایت آن را برعهده داشت به حملات خود در نیمه دوم برای کسب پیروزی شدت دهد.

با وجود انجام تعویض‌ها توسط بختیاری زاده و کسب جندین موقعیت خطرناک اما بازهم گلی از دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به یک امتیاز بازی در واپسین هفته های لیگ برتر رضایت دادند.

بیژن حیدری به عنوان داور و سعید قاسمی، حمید سبحانی و سید علی‌اصغر مومنی به عنوان کمک‌ها و داور چهارم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

پس از پرسپولیس ۵۹ امتیازی، تراکتورسازی با ۴۴ امتیاز و سپاهان و شهرخودرو نیز با ۴۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های نخست تا چهارم لیگ برتر قرار دارند.   

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید