اسلایدرورزشی

توهین واخراج یک خبرنگار این بار در هیات فوتبال

در ادامه توهین به اصحاب رسانه این بار دبیر هیات فوتبال استان، خبرنگار پایگاه افق مشهد را که مشغول تنظیم خبر نشست خبری پرسپولیس وشهرخودرو بوده را با توهین و تحقیر از هیات فوتبال بیرون کرده است!

به گزارش صدای مشهد؛ پس از برخوردهای زننده در شهرداری و دانشکده علوم پزشکی مشهد این بار نوبت به هیات فوتبال مشهد رسیده و گویا دبیر این هیات که فرزند رئیس شورای شهر نیز هست در اقدامی عجیب پس لغو نشست خبری تیم پرسپولیس و شهرخودرو، در حالی که خبرنگار افق مشهد مشغول تنظیم خبر بوده، ضمن توهین و تحقیر این خبرنگار، وی را از هیات فوتبال بیرون کرده است!
بنا براظهار برخی دیگر از خبرنگاران ورزشی مشهد، که بعضا منتقد رئیس و دبیر فعلی هیات هستند، این رفتار و بی‌حرمتی به خبرنگاران منتقد مسبوق به سابقه بوده و دبیرهیات به هر طریقی سعی نموده با این افراد برخورد و مقابله به مثل نماید!
صدای_مشهد همچون گذشته شدیدا با هرگونه هتک حرمت ساحت اصحاب رسانه مخالف بوده و تا عذرخواهی رسمی این رسانه از خبرنگار افق مشهد، ضمن بایکوت_خبری از پوشش اخبار هیات فوتبال خودداری خواهد کرد. همچنین خواستار برخورد قاطع واتخاذ موضوع صریح از خانه مطبوعات، اداره ارشاد و بسیج رسانه در این خصوص است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید