اجتماعی

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در گام اول رزمایش کمک مومنانه

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: در اولین رزمایش کمک مومنانه در سال 1400، 3500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، محمد جواد فولاد در مراسم اولین گام رزمایش مومنانه در مواسات و همدلی در اجرای فرامین آیت الله خامنه اب در آغاز سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در آستانه ماه مبارک در تحقق فرامین حضرت آقا در خصوص رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی این بنیاد بر حسب اطاعت از ولایت با برنامه ریزی های گام به گام در جهت تامین معاش خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه برای همراهی و رفع مشکلات آنان اقدام به توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان کمیته ملی حمایت های اجتماعی کرده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه این بنیاد بزرگترین مجموعه مردمی است که خیرین با اهدای کمک مالی و غیر مالی خود این مجموعه را همراهی می کنند؛ افزود: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها توانسته جمعیتی بالغ بر ۳۲۱ هزار نفر را در کشور با بیش از ۷۰۰شعبه در تمام نقاط کشور و ۷ هزار خدمتگذار فعال داوطلب در جهت اکرام خانواده های مستضعف تحت پوشش قرار دهد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اقدمات شایانی توسط این مجموعه انجام شده که علاوه بر بسته های معیشتی می توان به توزیع بسته های بهداشتی و کمک های نقدی اشاره کرد و این نشانه حضور مردمی در عرصه اجتماعی است که در بحث محرومیت زدایی بسیاری از معضلات اجتماعی را مرتفع سازد.

فولاد در خصوص اولین رزمایش کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۳۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع می شود و این کار گام به گام در تمام استان و همزمان در کل کشور انجام می شود.

وی گفت: این اولین رزمایش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۴۰۰ است اقلام تهیه شده در مناطق کم برخوردار شهر مشهد از جمله منطقه مصلی، شهرک شهید رجایی، شهید باهنر، طلاب و حاشیه شهر توزیع می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: این رزمایش ادامه دارد و تا پایان ماه رمضان در ۸ گام و همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد و این بسته ها بر اساس نیاز خانواده تحت پوشش سته بندی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید