اجتماعی

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: در دومین گام رزمایش کمک مومنانه این مجموعه 3000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، همزمان با ماه مبارک رمضان، رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی به همت منطقه ۵ مشهد بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها امروز در مرکز بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برگزار شد.

محمدجوادفولاد در حاشیه این رزمایش گفت: هدف بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها این است که در ماه مبارک امسال در ۵ مرحله رزمایش، بسته های معیشتی را به خانواده های نیازمند تحت پوشش این مرکز ارسال کند.

وی افزود: اهدا این بسته ها در قالب رزمایش صورت گرفته تا جلب اعتمادی برای خیرینی باشد که به ما کمک کردند و ماحصل هدایای خود را مشاهده کنند که قشر نیازمند از آن بهره مند می شوند.

فولاد افزود: این حرکت ترویج امر خیر است تا کسانیکه دوست دارند در این حرکت شریک شوند، حضور پیدا کنند. به علت ایجاد ترافیک، امکان حضور تمام بسته ها در رزمایش نبود و به صورت نمادین چند ماشین حضور داشتند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها بیان کرد: ارزش ریالی ۳۵۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب می باد. این بسته ها در مناطق طلاب، گلشهر، جاده سیمان و بهمن توزیع می شود.

وی در پایان به توضیح فعالیت های منطقه ۵ بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: شعبات مولی الموحدین، علی اصغر که به نام ایتام است، خاتم الانبیین، باقرالعلوم و امام المتقین زیر نظر منطقه ۵ فعالیت می کنند که هر کدام در راستای تخصص خود در طول سال وظیفه خدمت رسانی به خانواده های نیازمند را در بحث درمان، جهیزیه و اشتغال و سایر موارد برعهده دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید