اسلایدرفرهنگی

تقدیر از صدای مشهد به عنوان رسانه فعال در کمپین رسانه ای کرونا

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی از فعالیت چشمگیر رسانه های خراسان رضوی در اطلاع رسانی اخبار و گزارش ها در روزهای کرونایی تقدیر کرد.

عباس محمدیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اهالی رسانه در خراسان رضوی مانند همیشه پیشرو در اطلاع رسانی صحیح و دقیق و بموقع در بحران بودند و این استان موفق ترین روزهای مدیریت رسانه ای و جریان سازی برای عبور از یک بحران را پشت سر گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد با عبور از این روزها جریان پر تلاش اطلاع رسانی در رسانه های استان همچون گذشته ادامه یابد و مشکلاتی که برخی از خبرنگاران در بحران کرونا با آن روبرو هستند نیز تدبیر و برطرف شود.

محمدیان یادآورشد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با ایجاد کمپین رسانه ای از اولین روز شروع بحران کرونا هم افزایی خوبی بین مدیران روابط عمومی و رسانه ها ایجاد کرد و الگوی موفقی در کشور ارائه داد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین اعلام کرد: بپاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و عکاسانی که به صورت میدانی و ویژه ای اخبار مربوط به بحران کرونا را از طریق کمپین رسانه ای کرونا پوشش دادند تقدیر ویژه ای از ۲۲ نفر انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ اعتبار و زارع( تی وی پلاس)،وحید بیات وحبیب قاانی( قدس)، لاله کوثری، مصطفی عباسی( شهرآرا)، سهامی و مومنیان( خبرگزاری فارس)، محدثه زارع( ایسنا)،مرجان فرهمند(همشهری)،سعید دیده بان( خبرنگار کاشمر)،علی طوسی(صدای مشهد)،رستم زاده( اخبارمشهد)،رحیمی عنبران، احسان فکور، پویان( صداو سیما)، وطن پور و صدقی(سایه)، محسن رضوی(اقتصاد آسیا)، ضیایی( روزنامه ایران)، نقندری( جنبش مطالبه)، حسام الدین( آوای قوچان) عکاسان و خبرنگارانی هستند که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید