اسلایدرفرهنگی

۴۰۰ عروس و داماد رای خود را در حرم مطهر رضوی به صندوق انداختند

۴۰۰ عروس و داماد دانشجو عصر جمعه در نخستین روز سفر خود به مشهد مقدس برای برگزاری جشن ازدواج‌، رای خود را به یکی از صندوق‌های اخذ رای واقع در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) انداختند.

به گزارش صدای مشهد، این گروه از زوجین در قالب هفدهمین کاروان طرح ملی “همسفر تا بهشت” نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها صبح جمعه به مشهد مقدس وارد شده و با حضور در حرم مطهر رضوی ضمن زیارت، رای خود را نیز به صندوق انداختند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب هفدهمین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی “همسفر تا بهشت” امروز وارد مشهد شدند و در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر گردهم آمدند.

مهدی غلامی مقدم افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی ۲۲ سال گذشته طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت را با هدف ترویج و فرهنگ سازی ازدواج پایدار و آسان، اجرا کرده و در همین راستا برنامه سه روز اقامت رایگان در مشهد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی به همراه اهدای جوایز برای زوجین دانشجو را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: زوجین یاد شده همچنین رای خود را در نزدیکترین شعبه اخذ رای به رواق حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی به صندوق انداختند.

به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۶ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مستقر شده است.

این شعب در صحن‌های متبرکه غدیر، انقلاب، آزادی، مسجد گوهرشاد، ورودی صحن کوثر و جنب باغ رضوان قرار گرفته‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید