اسلایدرسیاسی

تشکیل وزارت خانواده مهمترین برنامه ائتلاف مستقل

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی گفت: ائتلاف کاندیداهای مستقل در مجلس آینده برنامه های مهم و متعددی را در نظر گرفته است که مهمترین آن تشکیل وزارت خانواده در دولت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، مهدی بازقندی امروز ظهر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به حضور ائتلاف کاندیداهای مستقل در سطح کشور به طور جدی، هدفمند و برنامه محوری در انتخابات پیش رو افزود: این ائتلاف خارج از رنگ و جناح‌ بوده تا مجلس انقلابی را شاهد باشیم .

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی بیان کرد: تمامی برنامه های این ائتلاف در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب تبیین گردیده است .

وی اظهار داشت: با رایزنی هایی که با حداکثر کاندیداهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط بنده صورت خواهد گرفت، بهترین لیست ائتلاف مستقل از بین کاندیداهای مستقل و غیر جناحی که واجد شرایط بوده بسته خواهد شد.

بازقندی افزود: افرادی که در این لیست قرار می گیرند ضمن برخورداری از جهادی بودن ، مردمی و پیرو خط امام و رهبری ، ۸ شاخص کلی حریت، آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاد اندیشی، اعتدال، قانون مداری و سلامت مالی را دارا هستند.

وی گفت: برای هر شهر شایسته‌ترین نفرات به عنوان لیست نهایی انتخابات معرفی می‌شوند که تعداد آن در خراسان رضوی ۱۸ نفر بوده که از این تعداد ۵ نفر از آنان در لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل مشهد هستند.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های انتخاباتی این ائتلاف در سطح کشور و در ۱۲ حوزه انتخابی استان با برنامه مدون اجرا می‌شود، گفت: بعد از مصاحبه با کاندیداها و بررسی در شورای هماهنگی استان لیست نهایی بسته می‌شود .

وی اظهار داشت: در تمامی فعالیت‌های انتخاباتی ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی حرمت و احترام سایر گروه‌ها و احزاب در دستور کار بوده و توهین و تخریب رقیب را شایسته نمی‌دانیم.

بازقندی یکی از برنامه‌های ائتلاف مستقل در مجلس را تاسیس وزارت خانواده عنوان کرد و افزود: با توجه به مواردی که در کشور قابل رویت است نقش بانوان در تامین مخارج زندگی و کمک‌خرج بودن همسرانشان دیده می‌شود؛ متاسفانه آمار طلاق و سن ازدواج رو به افزایش بوده و آسیب‌های زیادی بر خانواده‌ها تحمیل شده ، بیکاری و کودکان کار و اعتیاد نیز به وضوح قابل روییت است و می‌خواهیم با تشکیل وزارت خانواده حقوق مادام‌العمر بعلاوه بیمه را برای بانوان ایران از زمان عقد رسمی فعال کنیم.

وی افزود: به انضمام تاسیس وزارت خانواده دو برنامه تشکیل اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی و تاسیس مرکز ملی نظارت همگانی از برنامه های ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور است .

بازقندی با بیان اینکه لیست نهایی تائید صلاحیت‌ها اعلام شده است؛ گفت: طی فراخوانی از همه کاندیداهای تایید صلاحیت شده استان خراسان رضوی ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در ائتلاف کاندیداهای مستقل می‌توانند از طریق تلگرام به آی دی @e_m_k_r رزومه خود را ارسال تا بعد از بررسی برای مصاحبه با آنان تماس برقرار گردد .

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی افزود: فرادی که دسترسی به تلگرام ندارند از طریق سایت www.eatelaf.ir و یا لینک ثبت درخواست: http://eatelaf.ir/ درخواست-عضویت-در-ائتلاف ثبت نام نمایند‌.

وی با بیان ابنکه مهلت ثبت نام تا شنبه مورخه ۹۸/۱۰/۲۸ است؛ گفت: لینک کانال تلگرام و اطلاع رسانی ائتلاف کاندیداهای مستقل در خراسان رضوی @eatelaf_mostaghel_khorasan است.

بازقندی در پایان به مردم توصیه کرد: در این دوره با دید و اگاهی بیشتری به پای صندوق های رای بروند و به برنامه های ارائه شده توجه داشته باشند؛ همچنین به جای کاندیدا محوری و رای به افراد شاخص به برنامه های ائتلاف و کاندیداها توجه ویژه داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید