اجتماعیاسلایدر

تداوم فرهنگ‌سازی در حوزه میزبانی و پویش‌ هم محله امام رضا در تمام سال  

نماینده ولی فقیه در خراسان در دیدار از قرارگاه هم محله امام رضا بر ضرورت تداوم فر هنگ سازی این طرح بعد از دهه آخر صفر تاکید کرد.

آیت الله علم‌الهدی الهدی در دیدار از قرارگاه هم محله امام رضا بر ضرورت تداوم فر هنگ سازی این طرح بعد از دهه آخر صفر تاکید کرد.

 

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، جمعه یکم مهرماه، حضرت آیت الله علم‌الهدی نماینده معظم ولی‌فقیه وامام جمعه محترم ‌‌مشهد، باحجت الاسلام والمسلمین مهدوی‌ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امورمساجد استان های خراسان و مسئولان قرارگاه«هم محلۀ امام رضا علیه السلام» دیدارکردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان در پایان دیدار ‌از‌ زحمات مسجدی ها، خواهران خادمیاررضوی و طلاب جهادی قرارگاه، قدردانی و برادامه فرهنگ سازی این طرح بعد از دهه آخر‌صفر تاکید نموده و آرزوی برخورداری از توجهات و عنایات خاصه امام رضا علیه السلام رابرای ایشان داشتند.

 

گفتنی است مردم مشهد در پویش هم محله امام رضا (ع) با خدمت به زائران رضوی در سه عرصه اسکان در منازل، حمل و نقل رایگان و نذر خدمت و مهارت، خادم واقعی آستان ملک پاسبان رضوی خواهند شد. بر اساس این پویش که با محوریت مساجد برنامه‌ریزی شده است، هر محله مشهد حداقل هشت خانواده مجاوران، توفیق خدمت به زائران امام رضا (ع) را خواهند داشت. مجاوران بارگاه رضوی برای شرکت در پویش هم محله امام رضا (ع) می‌توانند به آدرس zaer.masjedona.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید