ورزشی

تداوم تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی در مشهد

معاون اداره کل‌ ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: با وجود تغییر وضعیت مشهد به رنگ نارنجی، کماکان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در مشهد اجازه بازگشایی ندارند و تعطیل هستند.

به گزارش صدای مشهد، جبار قوچان‌نژاد در خصوص زمان بازگشایی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مشهد اظهار کرد: با وجود خارج شدن مشهد از وضعیت قرمز، به دلیل اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی از گروه شغلی شماره ۲ به گروه شغلی شماره ۳ منتقل شده‌اند، در شهرهای با وضعیت نارنجی کماکان اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود: در برخی از رسانه‌ها و کانال‌های مجازی شنیده می‌شود که بازگشایی باشگاه‌های ورزشی بلامانع است، اما در حال حاضر فقط بخشنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ما ملاک است. هنوز دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ نشده و تمامی اماکن ورزشی به غیر از تمرینات و بازی‌های در سطح ملی و کشوری تعطیل هستند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل‌ ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم دستورالعمل جدیدی صادر شود و فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شهرهای با وضعیت نارنجی بلامانع اعلام شود، در غیر این‌صورت باید منتظر بمانیم تا وضعیت مشهد به رنگ زرد تغییر کند.

قوچان‌نژاد گفت: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی از تعطیلی‌های مکرر در شرایط کرونایی متضرر شده‌اند و از این موضوع کاملا آگاهیم، اما تابع دستورات قوانین و ستاد کرونا هستیم. امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی و بازگشایی اماکن ورزشی شاهد بازگشت شور و هیجان به جامعه باشیم. ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید