ورزشی

تخصیص بودجه برای کمک به ورزش مشهد

معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد از درصدبندی تخصیص بودجه کمک شهرداری به ورزش مشهد تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، حسن نوری، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد اظهار کرد: تا پایان هفته جلسه‌ای به‌منظور درصدبندی تخصیص بودجه شهرداری به رشته‌های مختلف برای کمک به ورزش مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه مشخص خواهد شد که بر اساس نیاز و پتانسیل‌های مختلف چه میزان بودجه کمکی از سوی شهرداری به رشته‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی اختصاص خواهد یافت.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد اذعان کرد: آن‌موقع دیگر سهم هر رشته ورزشی یا هر تیمی که در لیگ‌های کشوری از مشهد حاضر است، تعیین می‌شود و هیأت‌ها می‌توانند برای دریافت این کمک‌ها اقدام کنند.

نوری با تأکید بر این مسأله که این بودجه صرفا به عنوان کمک در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باید این موضوع را یادآور شوم که این بودجه صرفا کمک به ورزش است و شهرداری بنای تیم‌داری در هیچ رشته‌ای را ندارد.

وی با اشاره به رقم این بودجه تصریح کرد: در ابتدای سال بودجه ۱۰‌میلیاردی را برای این موضوع در نظر گرفته بودیم، اما ‌کرونا و وضعیت اقتصادی حاکم ممکن است بر این رقم تأثیر بگذارد. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم ۶ ماه اول سال نیز گذشته و برخی رشته‌ها مسابقاتشان تازه آغاز شده و به بودجه کمتری نیاز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید