فرهنگی

از فعالین فرهنگی ماه محرم تجلیل شد

همزمان با بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن، آیین تجلیل از کارکنان فعال در هیئت های مذهبی ماه محرم، با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی از مسئولین در مسجد امام حسن «ع» این منطقه برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی گفت: باید فعال بود و به دشمن هجوم برد و اگر مثل علی «ع» هزاران زخم برداشته باشیم، باید در مسیر الهی حرکت کنیم.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی با تجلیل از اقدامات شایسته و بایسته عقیدتی سیاسی منطقه در حوزه فرهنگی گفت: تجلیل از فعالان ماه محرم و کسانی‌ که بیرق امام حسین‌ «ع» را در هر کجای این شهر و کوی و برزن به اهتزاز در‌ می‌آورند، مایه شعف و مباهات است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» با بیان اینکه کسانی که به زائران امام حسین «ع» خدمت کردند نزد خداوند ارزشمند هستند، افزود: خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین سعادت است و این خدمت کردن از ثواب زیادی برخوردار است، بنابراین عوامل اجرایی باید نهایت تلاش خود را در خدمت رسانی به زائران را بکار بگیرند.

محمدرضا معصومی در ادامه این مراسم ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ «ع» گفت: این اقدام تروریستی، مصداق بارز ناجوانمردی است و دشمن بیش از ۴۰ سال است که در عرصه های مختلف شکست خورده است و در مقابل این شکست‌ها، متوسل به مردم کشی و اقدامات تروریستی می‌روند.

وی افزود: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه حرم حضرت شاهچراغ «ع» کربلایی دیگر را رقم زد.

سرتیپ دوم محمد رضا معصومی اضافه کرد: اقدام کور به رگبار بستن مردم بیگناه نشان دهنده اوج ضعف این جانیان و ناتوانی یک گروهک ملحد است و این جرثومه ها توسط آمریکا و انگلیس پرورش پیدا کرده اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» در پایان ضمن تاکید بر تقویت ایمان و امید در جامعه گفت: راهکار های فرهنگی در راستای تقویت ایمان و امید باید احصا و دسته بندی شود و نتیجه این فعالیت، باید در حضور حداکثری مردم در صحنه‌ها و جلوگیری از هرگونه اغتشاش و آشوب احتمالی محسوس باشد.

در ادامه این مراسم، ضمن برگزاری سوگواری و مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت سرگرد مجید خسروی ،از ۳۲ نفر از افسران و کارکنان فعال فرهنگی در ماه محرم تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید