اسلایدرفرهنگی

لزوم پرداختن به اصل جشنواره تئاتر فجر و کمرنگ کردن حواشی

در گفتگو با حمیدرضا سهیلی، پیشکسوت تئاتر استان مطرح شد

 

به گزارش صدای مشهد،حمیدرضا سهیلی، پیشکسوت تئاتر استان در خصوص سی و دومین دوره ازجشنواره تئاتر فجر استان خراسان رضوی گفت: جشنواره‌ی امسال با لکنتی بزرگ که شیوع کرونا باعث آن بود، آغاز می‌شود و همین اصلی‌ترین چالش پیش روست. طی دوسال گذشته جشنواره تئاتر استان در محدودیت بسیار برگزار شد اما امسال قرار است دوباره مثل گذشته برگزار شود و لذا باید همه دست به دست بدهند تا به بهترین نحو برگزار شود و چرخ تاتر و جشنواره‌های تاتری دوباره بر ریل حرکت بیفتد.

به گزارش صدای مشهد، نویسنده ‌کتاب صدسال تئاتر مشهد در خصوص حضور نسل جدید در جشنواره گفت: حضور جوانان که نوید آن را داده‌اند مغتنم است اما این حضور باید در کنار دیگر هنرمندان مطرح و صاحب‌نام باشد تا در انتقال تجربه‌ها به جوانان کمک کند.

وی افزود: پرداختن به اصل جشنواره و کمرنگ کردن حواشی، بهترین راه برای فائق آمدن بر چالش‌های منفی بعضا به‌وجود آمده توسط افکار کوته‌بینانه در جشنواره است.

این نویسنده و کارگردان پیشکسوت تاتر بیان کرد: بعضی آدمها با افکاری مسموم در جشنواره‌ها به‌جای پرداختن به اصل برگزاری فاخر جشنواره، به فرعیات می‌چسبند و ما می‌بینم چالش اینکه چه کسی جایزه بگیرد و چه‌‌کی نگیرد، کی می‌تواند روی سن برود و کی نمی‌تواند و… بر اصل مهم برگزاری جشنواره اولویت پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به تیم مدیریتی جوان اداره ارشاد، به عقیده‌ی من شاهد جشنواره خوبی در مقایسه با سال‌های قبل خواهیم داشت نوید آن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید