اسلایدرفرهنگی

از ۲۲اسفند و بابرگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، عطرقرآن مشهد مقدس را فرا می‌گیرد

 سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت:هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در ۲۱ بخش محتوایی- تبلیغی از ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش صدای مشهد ،رضا صفری بابیان اینکه ۸۷ موسسه و تشکل قرآنی، مردمی و ۱۷ دستگاه دولتی مرتبط در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این نمایشگاه در قالب بیش از ۵۴۰ غرفه در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز خواهدکرد،خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد به عنوان یک بنگاه اقتصادی وازقطب های صنعت نمایشگاهی ایران درکنار فعالیت های اقتصادی ،نگاه ویژه‌ای هم به فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دارد و نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت نیز از جمله مواردی است که نگاه ویژه ای به برگزاری آن داریم و تمامی همکاران نمایشگاه نیز با وجود خستگی برپایی شش روزه نمایشگاه سنگین فروش بهاره ،باافتخار پای این نمایشگاه هستند تا نقشی در رشد و توسعه فرهنگ قرآنی داشته باشند.

صفری با بیان اینکه همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن برای ما امید بخش است و این همزمانی نوید بخش است که مردم سال قرآنی خوبی داشته باشند، اظهار داشت:نوروز پدیده خانواده محور است ،ماه رمضان هم خانواده محور است، نمایشگاه هم خانواده محور است. جلسات زیادی با کمک وهمت عزیزانمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ،معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و دیگر اعضای برپایی این نمایشگاه برگزار شده و تصمیمات خوبی اتخاذ گردیده که امیدواریم باحضور فعال تمامی نهادهای مربوطه و فعالان قرآنی ،شاهد برگزاری نمایشگاهی آبرومند ودرشان قرآن کریم باشیم.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه امسال در بخش بین المللی نمایشگاه هم ۱۱ کشور محتوای قرآنی خود را ارائه می‌کنند،افزود: مشهد مقدس شهر قرآن ناطق حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است.شهری که قلب میلیون ها انسان عاشق ولایت در اقصی نقاط جهان برای آن می‌تپد ،لذا باید تلاش کنیم تا نسیم قرآنی همواره دراین بزرگترین کلانشهر مذهبی دنیا ساری وجاری باشد و نمایشگاه قرآن و عترت هم تجلی معنویت قرآنی در شهربهشت است که مدیریت شهری باجدیت پای برپایی آن است.

صفری با اشاره به شعار محوری نمایشگاه قرآن امسال باعنوان «میخوانمت»،یادآور شد:هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در روز‌های ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شودکه علاقمندان می‌توانند از غرفه های مختلف حاضر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید