اسلایدراقتصادی

بودجه‌های ملی خراسان‌رضوی متناسب با جمعیت و وسعت استان نیست

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه بودجه‌های ملی تخصیص یافته به خراسان‌رضوی متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست، گفت: با اهتمام تمامی نمایندگان استان و استاندار جدید، باید پیگیر این مسئله باشیم تا حق استان به درستی ادا شود.

به گزارش صدای مشهد، بهروز محبی اظهار کرد: هنوز در خصوص انتخاب استاندار برای خراسان‌رضوی مشورتی با نمایندگان استان صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه خراسان‌رضوی استانی ویژه در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: آقای رزم‌حسینی فعالیت‌هایی نظیر بحث مثلث اقتصادی و انتخاب معین‌های اقتصادی را به صورت جدی در استان دنبال می‌کرد. استاندار بعدی نیز باید پیگیر این برنامه‌ها باشد و به تمام نقاط استان به خصوص نقاط محروم توجه ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بودجه‌های ملی تخصیص یافته به خراسان‌رضوی متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست، ادامه داد: با اهتمام تمامی نمایندگان استان و استاندار جدید، باید پیگیر این مسئله باشیم تا حق استان به درستی ادا شود.

محبی ضمن بیان این نکته که امروزه بومی بودن استاندار ویژگی چندان مهمی برای او محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: به نظر ما نیرویی که شرایط استان را درک کند، از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کند، نگاه ویژه آمایشی به استان داشته باشد، نگاه عادلانه به تمام نقاط استان داشته باشد و وضعیت موجود را یک وضعیت جنگی بداند، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای پذیرش مسئولیت استانداری باشد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود بر مردم، افزود: این فشاری که بر روی مردم وجود دارد به نمایندگان نیز منتقل می‌شود. انتظار می‌رود استاندار بعدی خراسان‌رضوی فردی باشد که پیگیر امور مردم باشد و بتواند شرایط فعلی استان را ثبات ببخشد و همه در کنار هم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید