اقتصادی

بلاتکلیفی پروژه های خراسان رضوی به دلیل بی برنامگی دولت در پرداخت بودجه

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی پروژه ها و برنامه های جاری خراسان رضوی به دلیل بی برنامگی دولت در پرداخت بودجه معطل و بلاتکلیف مانده است.

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر اظهار کرد: از دولت بابت تخصیص پایین بودجه استان خراسان رضوی در سال جاری تاکنون  گلایه وجود دارد.

وی افزود: تمامی پروژه ها و برنامه های جاری استان به دلیل پرداخت بودجه اندک دولت در سال جاری و  بی برنامگی دولت در این زمینه معطل و بلاتکلیف مانده است و منجر به این شده است که در استان در طول ۸ماه گذشته کار اساسی و کلانی صورت نگیرد.  

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت بودجه استان  از سوی دولت باید سرعت بگیرد، تصریح کرد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می رود گزارش دقیقی را از میزان بودجه پرداخت شده دولت به استان در سال جاری طی ۸ ماه گذشته به مجمع نمایندگان ارائه کند تا موضوع از طریق سازمان برنامه و بودجه در تهران مورد پیگیری اساسی  قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که مجمع نمایندگان  استان با جدیت آن را دنبال می کند تخصیص  و پرداخت بودجه زیارت در سال جاری  است که متاسفانه دولت سال گذشته نیز این بودجه را پرداخت نکرد./قدس آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید