اسلایدرفرهنگی

برگزاری نماز عید فطر در ۵۰ نقطه مشهد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۵۰ نقطه از شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، حجت‌الاسلام  مرتضی همتی‌فر  با اشاره به جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در مشهد، اظهار کرد: با توجه به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا امکان برگزاری نماز عید سعید فطر همچون برنامه‌ها و مراسم شب‌های قدر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی به شرط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز وجود دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس و به منظور کاهش تراکم جمعیت در فضاهایی همچون حرم مطهر رضوی تدارکات برگزاری نماز عید فطر در ۵۰ نقطه در مناطق مختلف مشهد و در فضای باز انجام شده است.

همتی‌فر با بیان این‌که «نماز عید سعید فطر در سه تا پنج نقطه هر یک از مناطق شهرداری مشهد برگزار خواهد شد»، تصریح کرد: عرصه میدان شهدا، ابتدای بولوار امامت تا چهارراه آزادشهر، میدان راه‌آهن، کوه پارک مشهد و… از جمله نقاطی هستند که همچون شب‌های قدر برای برگزاری نماز عید تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی، تبلیغی و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این خصوص هماهنگی‌های لازم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، شهرداری مشهد و… انجام شده است. همچنین کلیه زیرساخت‌ها جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با این حال از مردم تقاضا داریم تا با مسئولان مربوطه همکاری لازم را داشته باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را کاملاً رعایت کنند. ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید