فرهنگی

قدردانی اداره کل ارشاد از هنرمند نوجوان برنامه عصر جدید

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر از هنرمند نوجوان این استان که در برنامه تلویزیونی “عصر جدید” خوش درخشید قدردانی کرد.

“مبین دُرپور” در برنامه استعدادیابی “عصر جدید” که از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود به اجرای قطعه‌ای از موسیقی مقامی در مدح حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پرداخت که مورد توجه و تشویق قرار گرفت.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز چهارشنبه در نشستی که با حضور این هنرمند نوجوان برگزار شد گفت: اجرای “مبین درپور” در برنامه عصر جدید که مورد توجه مردم قرار گرفت جایگاه موسیقی مقامی خراسان را به مردم کشور یادآوری کرد و نشان داد که این نوع موسیقی همچنان مورد توجه مردم است.

یوسف امینی افزود: این هنرمند نوجوان خراسانی با اجرای قطعه‌ای دلنشین در مدح حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) توانست دلهای بینندگان را مهمان ایوان طلای حرم مطهر حضرت امام هشتم (ع) نماید و مورد استقبال داوران مسابقه و عموم مردم قرار گیرد.
وی ادامه داد: مبین درپور، نوه مرحوم استاد نورمحمد دُرپور است که در آموزش دوتار و روایت‌های حماسی موسیقی منطقه خراسان سرآمد بود و زندگی خود را وقف موسیقی عرفانی خراسان کرد.

در این مراسم لوح تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به این هنرمند نوجوان اهدا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید