اسلایدر

پویش “سلامت دهان و دندان برای همه” در مشهد آغاز شد

پویش "سلامت دهان و دندان برای همه" با هدف بهداشت دهان، کاهش پوسیدگی دندان و ارتقای شاخص‌ها در این زمینه در مشهد آغاز شد.

پویش “سلامت دهان و دندان برای همه” با هدف بهداشت دهان، کاهش پوسیدگی دندان و ارتقای شاخص‌ها در این زمینه در مشهد آغاز شد.

دبیر اجرایی پویش سلامت دهان و دندان برای همه گفت: این پویش در آستانه برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی به میزبانی هارمین کنگره بین‌المللی سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی با همکاری دندانپزشکان و دانشجویان در این شهر اجرا می‌شود.

دکتر هدیه توتونی افزود: در اجرای این پویش، دانشجویان دانشکده دندانپزشکی مشهد، دستیاران تخصصی دندانپزشکی اجتماعی و دندانپزشکان شاغل، در مراکز بهداشتی ۲۰ نقطه پر تردد مشهد حضور یافته و ضمن آموزش چهره به چهره‌ سلامت دهان به پرسش‌های مردم در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان پاسخ می‌دهند.

استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار اشت: سه موضوع پوسیدگی دندان ناشی از مصرف مکرر مواد قندی، آخرین یافته‌ها در باره‌ زمان و الزام مسواک در طول شبانه‌روز و نقش دخانیات در پوسیدگی و بیماری‌های دهان و لثه، محور اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی این پویش خواهد بود.

چهارمین کنگره‌ بین‌المللی ۲ سالانه‌ سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، هفتم و هشتم آذر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید