اسلایدرسیاسیورزشی

انتقاد به ادغام دستگاه ورزش با جوانان/ ۲۲ بهمن نشان داد جوانان ما بیدار و آگاهند

معاون امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفتگو با رادیو انقلاب مطرح كرد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ادغام دستگاه ورزش با جوانان باعث شده جذابیت ورزش در سایه باشد، برای مسائل جوانان به نظر من باید این دو بخش از هم جدا شوند، این ادغام، ادغام خوبی نبود.

به گزارش صدای مشهد، محمد شیخ زاده در گفتگو با برنامه «فجر آفرینان» رادیو انقلاب اظهار کرد: دشمن خواب های زیادی برای ملت ایران دیده بود و دوسه ماه این مسایل را به حادترین شکل پیش برد، اما با رهبری و درایت مقام معظم رهبری و مسولان نظام اتفاق بسیار مبارکی رخ داد، به طوری که جامعه و مخصوصا جوان کشور ایران متوجه شدند که چطور باید مقابل دشمن ایستادگی کرد و چگونه باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد باز هم مثل همیشه دشمن در خواب خرگوشی است و جوانان ما را نشناخته است. به قول مقام معظم رهبری اگر کار را به جوانان بسپاریم مطمئن باشید موفق خواهیم شد. جوانان بهترین و سخت‌ترین کارها را انجام می دهند، چه در دوران دفاع مقدس که جوانان وارد عرصه جبهه و جنگ شدند و چه امروز که به قول معروف در جبهه فرهنگی وارد شدند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه دستاوردهای که در دوران چهل و چهار ساله انقلاب به وجود آمده همه از ایده های جوانان است، تصریح کرد: انشاالله که بتوانیم جوانان را دریابیم واین استعدادهای شکفته شده را به جهان معرفی کنیم.

وی افزود: ۲۲ بهمن نشان داد جوانان ما بیدار و آگاه هستند و هیچ وقت گول دشمنان انقلاب ازجمله آمریکا و منافقین را نخواهند خورد. اگر تعداد معدودی از ورزشکاران یا هنرمندان حرف هایی میزنند اینها تمام مردم نیستند، بلکه بخش خیلی خیلی کوچکی از جامعه ورزشی و هنری هستند. جوانان ما جوانانی بودند که دیروز پای کار آمدند و نشان دادند پای نظام و انقلاب و رهبرشان ایستاده اند.

شیخ زاده عنوان کرد: بعد از انقلاب در حوزه جوانان با درایتی که مقام معظم رهبری به خصوص در دولت سیزدهم داشتند در بحث جوان‌گرایی، تشویق فرزند آوری، سامانه ازدواج که اخیرا راه افتاده اقدامات موثری صورت گرفت. این سامانه خوبی است، براساس این سامانه باید ۲۰ درصد از امکانات تمام دستگاههای دولتی حتی ارتش و وزارت دفاع در اختیار سازمان ورزش وجوانان قرار بگیرد تا بتوانیم از این امکانات برای ازدواج آسان جوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یک ستاد بسیار خوبی در اداره کل ورزش و جوانان برای ساماندهی جوانان راه افتاده که در کشور به ریاست رئیس جمهور و در استانها به مدیریت استاندار هر استان برگزار می‌شود و در آن برنامه هایی که در حوزه جوانان است و دستگاه‌های می توانند کمک و همکاری کنند مصوب و اجرا می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: ادغام دستگاه ورزش با جوانان باعث شده جذابیت ورزشی در سایه باشد، برای مسائل جوانان به نظر من باید این دو بخش از هم جدا شوند، این ادغام ادغام خوبی نبود.

شیخ زاده بیان کرد: هر ساله ۱۲- ۱۳ اسفند در پانزده عرصه جوانان خراسان رضوی به عنوان نمونه الگو برتر معرفی خواهند شد، عرصه های مختلف هنری، قرآنی ورزشی و غیره. این نفرات به یک برنامه کشوری معرفی می شوند. برنامه دیگر برنامه «اتم» است که استعدادهای برتر و افرادی که ایده خلاقانه دارند به جشنواره کشوری معرف می شوند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید