اسلایدرسیاسی

خراسان رضوی میزبان بیش از ۲۵هزار برنامه در دهه فجر/ ۱۵ بهمن «پدران آسمانی» در بهشت رضای مشهد برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۲۵هزار برنامه در دهه‌فجر امسال در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سلطانی» در گفتگو با برنامه «در هوای بهمن» رادیو انقلاب اظهار کرد:در راستای جهاد تبیین مسابقه کتابخوانی «دکل» هم از طریق فضای مجازی و هم حقیقی برگزار می‌شود، که به ۲۵ نفر جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود و این برنامه در سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌رضوی افزود: در دهه فجر امسال ۱۰ شب مراسم جشن داریم که با هماهنگی شهرداری و سپاه برای خانواده‌‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های ویژه دهه فجر در مساجد شهر تصریح کرد: در ایام الله ده فجر انقلاب و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های ویژه ای هم در مساجد شهر اجرا می شود که این برنامه‌ها عمدتا گفتمان محور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی در خصوص برنامه های جشن انقلاب در بارگاه منور رضوی عنوان کرد: در حرم مطهر امام رضا(ع) هم مانند سنوات قبل مراسم سخنرانی و جشن های ویژه با حضور مداحان و سخنوران مطرح کشوری برگزار می شود.

وی بیان کرد: «پدران آسمانی» از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر امسال است که به یاد پدران شهید در بهشت رضای مشهد برگزار می شود. این برنامه ساعت ۲ بعدازظهر فردا شنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور خانواده شهدا انجام می شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید