اسلایدرشهری

اسکان ۴۵۳ نفر در گرمخانه‌های شهرداری مشهد

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۵۳ نفر از افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب توسط گرمخانه‌های شهرداری ساماندهی شده‌اند.

به گزارش صدای مشهد، رضا دانایی، ضمن اشاره به اهمیت ویژه ساماندهی افراد بی‌خانمان و در معرض آسیب در شب‌های اخیر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف سنگین در مشهد، مجموعا تعداد ۴۵۳ نفر از افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب در ۵ گرمخانه متعلق به شهرداری مشهد پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ دی‌ماه تعداد ۲۴۴ نفر از افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در گرمخانه‌های شهرداری پذیرش شدند که از این تعداد ۲۲۴ نفر مرد و ۲۰ نفر زن بودند. همچنین شب گذشته (۲۲دی‌ماه) تعداد ۲۰۹ نفر، شامل ۱۹۱ مرد و ۱۸ زن در گرمخانه‌های شهرداری اسکان داده شدند.

دانایی ضمن تأکید بر اهتمام ویژه سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به صیانت از حقوق همه شهروندان به ویژه افراد آسیب‌دیده اجتماعی گفت: در شب‌های سرد سال، ساماندهی و اسکان کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان اولویت ویژه‌ای دارد؛ چراکه با توجه به برودت هوا اگر این افراد در گرمخانه‌ها اسکان داده نشوند، خطرات جدی جان آنان را تهدید می‌کند. از این رو از تمام شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده فرد بی‌خانمان و کارتن‌خواب با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند و مکان حضور فرد در معرض آسیب را گزارش دهند.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۷ مورد تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در خصوص آسیب‌های اجتماعی و انتقال افراد کارتن‌خواب به گرمخانه‌‌های شهرداری صورت گرفته که به تمام موارد در اسرع وقت رسیدگی شده است و افراد به گرمخانه منتقل شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید