اسلایدرسیاسی

استانداری خراسان رضوی توقف ورود قطار از قم به مشهد را خواستار شد

شورای معاونان استانداری خراسان رضوی در جلسه امروز خود پیرامون بررسی پیشنهادات مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از ورود روزانه سه رام قطار از قم به مشهد و همچنین لغو روادید از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان را خواستار شد.

به گزارش صدای مشهد و به نقل از  استانداری خراسان رضوی ، در این جلسه که به ریاست علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی برگزار شد مقرر گردید در قالب مکاتبه‌ای با وزیر بهداشت به عنوان رییس ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا در کشور درخواست شود که از ورود روزانه سه رام قطار از مبدا قم به مشهد جلوگیری شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد طی مکاتبه با وزیر بهداشت روادید مسافران از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی لغو شود. 

در این جلسه همچنین به علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و رییس کمیته تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ماموریت داده شد که موضوع تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در بازار را پیگیری کند. 

همچنین محمد صادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی هم ماموریت یافت که پیگیر موضوع غربالگری و سنجش افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهر مشهد اعم از فرودگاه، راه آهن و ترمینال های مسافربری باشد    
در جلسه شورای معاونان استانداری خراسان رضوی همچنین مصوب شد در صورت امکان جلسات درون استانی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید