اقتصادی

ارتقای استاندارد برابر با درآمد مناسب ایرانیان از جمله شعارهای کمپانی پرومیزد است

بهاره طالبوند در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: در رشته زیبایی به مدت هجده سال است کار کردم اما به صورت آکادمیک و علمی پنج سال فعالیت دارم و ورکشاپ های زیادی را داخل ایران و خارج برگزار کردم.

وی ادامه داد: خیلی دوست دارم در کشورم فعالیت داشته باشم چون من یک ایرانی هستم و در این حوزه این پتانسیل وجود دارد که تلاش شود استاندارد دنیا در ایران بهتر دیده شود که نیازمند تلاش و همکاری بیشتری است.

وی ارز آوری برای کشور و احیای کسب و کارهای از دست رفته را بخش زیادی از علاقه خود دانست و خاطرنشان کرد: یکی از عمده فعالیت هایی که به شخصه دوست دارم ارزی آوری به کشورمان است همچنین کسب و کارهای در حال نابودی را احیا کنم و این روحیه پرورش دادن را بسیار دوست دارم.

طالبوند ادامه داد:سردرگرمی در حمایت کردن مسئولین یکی از دغدغه های حرفه من است که در مورد بنده در کشور صادق بوده است و این عدم حمایت به چشم می آید.

وی به ورکشاپ برگزار شده اشاره کرد و گفت:در دنیا روش های استاندارد سازی در حوزه زیبایی تغییرات بسیار زیادی را به همراه داشته است و من قویا اعلام می کنم خیلی از کسب و کارهایی که موفق کار می کنند در آینده نزدیک اگر خودشان را به استاندارها وفق ندهند از دور خارج می شوند. به عنوان یک کمپانی و مدرس و خارج از ایران فعالیت داشتم باید بگویم که جدیدترین صنعت دنیا را وارد کشور کرده ام و سعی کردم بسیار با قیمت مناسب در اختیار دانشجویان قرار دهم.بنابراین ارتقای استاندارد برابر با درآمد مناسب ایرانیان از جمله شعارهای کمپانی است که موجب کم شدن نا امیدی و پر رنگ شدن سفره های ایرانی است.

این مدرس بین المللی تصریح کرد: هدف از این ورکشاپ قوی کردن و توانمند سازی دانشجویان و بالا بردن زنجیره امید در کارشان است که با تکنیک های جدید وارد بازار کارشان شوند که در واقع به دنبال این هستم که سفیر پرورش دهیم.

وی ارتقای ارزش ها در کشور را مهم برشمرد و گفت: کمپانی پرومیزد تلاش کرده است ارزش ها را در جامعه ارتقا دهد و بهترین استانداردها و تکنیک ها را آموزش دهد و سفیران علمی را تحویل جامعه زیبایی دهد.

صنعت سلامت و زیبایی و پوست در ایران نیازمند به یک تحول دارد

الهه سیف الملوک درمانگر زیبایی پوست در کمپانی پرومیزد گفت: من درمانگر در حوزه زیبایی پوست هستم و پانزده سال سابقه کاری دارم و ورکشاپ های زیادی را در کشورهای مختلف برگزار کرده ام و بعد تحقیق روی کمپانی پرومیزد تصمیم گرفتم در این کمپانی فعالیت داشته باشم و بتوانیم درمانگرهای حرفه ای در ایران آموزش بدهیم.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است صنعت سلامت و زیبایی و پوست در ایران نیازمند به یک تحول دارد و ما پتانسیل بالایی در کشور داریم که بتوانیم در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی داشته باشیم.

این درمانگر افزود: تحقیقات زیادی را در مورد کمپانی های مختلف داشته ام اما در نهایت به,این نتیجه رسیدم که به صورت انحصاری این صنعت را با کمپانی پرومیزد در ایران گسترش دهیم چرا که دانش کمپانی و برآورده کردن نیاز افراد و دانشجویان که مراجعه می کنند بسیار در این کمپانی به چشم می آید.

سیف الملوک سطح علمی ورکشاپ کمپانی پرومیزد را بالا دانست و گفت: ورکشاپ در این حال که دوستانه بود اما بسیار سطح بالایی داشت و بسیار با ورکشاپ هایی که شرکت کرده بودم بسیار متفاوت بود.حرفه ای بودن,دانش,صداقت در این ورکشاپ موج میزد.

وی در پایان خطاب به علاقه مندان این حوزه گفت: اگر به عنوان بیوتراپیست می خواهید در ایران فعالیت کنید مسیر صحیح را انتخاب کنید و اگر بتوانید سطح دانش را بالا ببرید بی شک به سطح موفقیت های بالاتری می رسید و به امید روزی که بتوانیم در حوزه سلامت پوست در سطح جهان بهترینها باشیم.

روش های نوین و خلاق در کمپانی پرومیزد موج می زد

یکی از مراجعه کنندگان در کمپانی پرومیزد گفت: ورکشاپ های مختلفی شرکت کرده ام چه ایرانی چه در خارج از کشور مثل شهر دبی و استانبول اما در مورد ورکشاپ کمپانی پرومیزد باید بگویم برای من بسیار جذاب بود چرا که روش های نوین و خلاق و تاثیر آنی برای من به همراه داشت. و دو ماه است که همکاری با این کمپانی دارم

در کوتاه ترین زمان بیشترین فیدبک را گرفتم

یکی دیگر از مراجعین در کمپانی پرومیزد گفت : کارشناس ارشد مامایی و ۲۵ سال است در حوزه پوست و مو فعالیت دارم و تعداد قابل توجهی در ورکشاپ های زیادی شرکت کرده بودم اما در ورکشاپ خانم طالبوند در کوتاه ترین زمان بیشترین فیدبک را گرفتم و مطالب بسیار جدیدی یاد گرفتم و توصیه می کنم به همکاران که در حوزه پوست و زیبایی کار می کنند هر چند وقت یکبار خودشان را از لحاظ کاری به روز کنند و توصیه می کنم به پرومیزد بیایند و از آموزش هاشون لذت ببرند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید