اسلایدراقتصادی

رسیدگی فوری دولت به درخواست های مردم برای دریافت یارانه معیشتی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت رفاه باید به سرعت درخواست های مردم در مورد عدم دریافت یارانه اصلاح معیشتی که از طریق سامانه اعلام شده توسط دولت ثبت می شود را رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت رفاه باید به سرعت درخواست های مردم در مورد عدم دریافت یارانه اصلاح معیشتی که از طریق سامانه اعلام شده توسط دولت ثبت می شود را رسیدگی کند.

عبدالله حاتمیان اظهار کرد: وزارت رفاه باید به سرعت درخواست های  مردم در مورد عدم دریافت یارانه اصلاح معیشتی که از طریق سامانه اعلام شده توسط دولت ثبت می شود را رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه دولت در چگونگی اجرای طرح اصلاح معیشتی و افزایش قیمت بنزین هیچ مشورتی با مجلس نکرد،  تصریح کرد: مجلس انتظار دارد  دولت حداقل یارانه معیشتی را به حساب همان ۶۰میلیون نفری که ادعای واریز به حساب آنها را داشته است را پرداخت کرده باشد اگرچه هنوز هیچ بررسی آماری این موضوع را تایید نکرده است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین به گفته یکی از معاونان وزیر جهادکشاورزی، محمود حجتی  قصد دارد در جلسه استیضاح روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نکند.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   احتمالا حجتی از نتیجه استیضاح و عدم رای اعتماد مجلس برای ادامه فعالیت او اطمینان دارد و این عدم حضور وی در جلسه استیضاح به معنی استعفا و کناره گیری وی از وزارت جهادکشاورزی تلقی خواهد شد که در این صورت رئیس جمهور باید برای این وزارتخانه سرپرست تعیین کند./قدس آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید