اسلایدرسیاسی

آیا ستادهای آیت الله رئیسی در استان از لیست شورای وحدت برای شورا حمایت می کنند؟

دبیر هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان صرفاً جایگاه هماهنگی داشته و اجازه ایجاد ستاد در استان و شهرستان ها و نیز حق صدور حکم و انتصاب را ندارد‌.

سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی(شورای وحدت وائتلاف نیروهای انقلاب) گفت: دبیر هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان صرفاً جایگاه هماهنگی داشته و اجازه ایجاد ستاد در استان و شهرستان ها و نیز حق صدور حکم و انتصاب را ندارد‌.

یاسر ظریفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانطور که حضرت آیت الله رئیسی پیش از این اعلام کردند ایشان هیچ ستاد رسمی در کشور نداشته و تمامی فعالیت‌های انتخاباتی ایشان طبق صحبت‌های خود ایشان، فعالیت‌های انتخاباتی ایشان به عهده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است و ستادی که در تهران تشکیل شده صرفا به منظور هماهنگی ستادهای مردمی استانهاست.
وی افزود: دبیری این ستاد هماهنگی در خراسان رضوی نیز به پیشنهاد شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب، به دکتر بذرافشان داده شد تا دبیراین ستاد و هماهنگ کننده ستادهای مردمی در استان باشند، اما این ستاد اجازه تبلیغات، نصب بنر، ایجاد ستاد در شهرستانها و صدور حکم برای اعضاء و انتصابات نداشته و ندارند.
سخنگوی ستاد آیت الله رئیسی در خراسان رضوی(شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب) یادآور شد: شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب با سپردن ستاد استانی برای انتخابات ریاست جمهوری به جناب آقای نیازمند، مسئولیت تمام امور تبلیغاتی و ایجاد و مدیریت ستادهای آیت الله رئیسی در خراسان رضوی را برعهده ایشان گذاشته و صرفاً احکام نیروهای ستادی آیت الله رئیسی که توسط این شورا صادر شود معتبر است.
وی تصریح کرد: شورای وحدت وائتلاف نیز علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان، در شورای شهر نیز از لیست ارائه شده‌اش حمایت کرده و تمام ظرفیت‌های ستادی خود را در ترویج و معرفی این لیست به کار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی برای ریاست جمهوری از آیت الله رئیسی، برای خبرگان از آیت الله مدرسی یزدی و برای شورای شهر از لیست ۱۵ نفره‌ای که در سایت اطلاع‌رسانی و صفحات رسمی شبکه‌های اجتماعی خود ارایه کرده حمایت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید