اسلایدرورزشی

قطار تغییرات در ورزش استان

جبار قوچان‌نژاد که مدتی بود شایعه جابجایی‌اش در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شنیده می‌شد، در نهایت جای خود را به محمود قربانیار داد.

به گزارش صدای مشهد، قوچان‌نژاد، سرمربی و پیشکسوت سابق والیبال خراسان که مدتی بود به عنوان معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فعالیت می‌کرد، با تصمیم علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش استان از سمت خود کنار رفت.

نکته عجیب در این جابجایی، انتصاب کاندیدای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان معاون مدیرکل ورزش خراسان رضوی بود. چند وقتی هست که فوتبال استان منتظر برگزاری انتخابات است و در این میان، با توجه به درگیری میان هیات فوتبال و اداره کل، انتصاب کاندیدای انتخاباتی به عنوان معاون جدید مدیرکل بر شائبه‌ها می افزاید.

شایعات حکایت از حمایت مدیرکل از قربانیار در انتخابات آتی هیات فوتبال داشت که با این انتصاب به نظر می رسد بیراه هم نباشد.

گرچه تاج‌فیروز مدعی شده چند سمت دیگر را به قوچان‌نژاد پیشنهاد کرده تا خود انتخاب نماید، اما با توجه به اختلافات میان این ۲ نفر بعید است که مدیرکل ورزش علاقه‌ای به ادامه همکاری در سطوح بالا با قوچان‌نژاد داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید