اسلایدراقتصادی

آغاز پرداخت وام نوسازی ۲۰۰ میلیون تومانی به ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز پرداخت وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا سقف ۷۵ درصد قیمت خودروی مصوب شده جهت نوسازی ناوگان خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، “احمد محبی” دراین خصوص گفت: از ابتدای سال جاری به دلیل توقف تولید خودروی سمند و پژو ۴۰۵ روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کل کشور متوقف‌ شده بود.

وی افزود: اما از ۲۶ آذرماه خودرو سمند سورن پایه گازسوز یورو ۵ باقیمت ۲۷۳ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی مورد تائید مراجع ذی‌ربط قرار گرفت و ثبت‌نام نوسازی ناوگان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: از همین رو با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه جدیدی جهت افزایش وام نوسازی ناوگان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با بانک ملی منعقد گردید که از امروز این تفاهم‌نامه اجرایی و روند اعطای وام نوسازی به متقاضیان نوسازی ناوگان آغاز شد.

محبی تصریح کرد: همچنین سود این تسهیلات ۱۸ درصد است که جهت کمک به تاکسیرانان طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد ۱۴ درصد آن از طریق یارانه شهرداری و تنها ۴ درصد آن از سوی تاکسیران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت نوسازی که در شرکت‌های مدیریت خطوط انجام می‌شود با همراه داشتن پروانه معتبرتاکسیرانی طبق برنامه زمان‌بندی و اعلام‌ شده در کانال تاکسیران سلام به واحد نوسازی سازمان مراجعه کنند.

محبی افزود: همچنین امکان نوسازی به‌صورت پرداخت نقدی وجه تاکسی جایگزین در سامانه فراهم‌ شده و متقاضیان می‌توانند درخواست کتبی خود را به واحد نوسازی سازمان ارائه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید