اقتصادی

۳ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی در مشهد مقدس پلمب شد

برخورد با گرانفروشی در مشهد مقدس پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین با جدیت دنبال می‌شود که روز گذشته برهمین مبنا برای۳ واحد صنفی متخلف رای صادر و برای یک واحد متخلف هم تشکیل پرونده شده است.

بلافاصله پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان مسئولان مربوطه با تشکیل گروه‌های نظارتی و بازرسی در بخش‌های مختلف بازار برخورد با واحدهای گرانفروشی را آغاز کردند و مطابق با اعلام دولت و اجرای قانون از سوی نهادهای استانی مانند صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و استانداری خراسان رضوی برخورد با واحدهای گرانفروش شدت گرفته است.

به این ترتیب و در چارچوب اجرای قانون چهار واحد صنفی متخلف در مشهد مقدس ظرف ۲۴ ساعت گذشته در چارچوب اجرای “طرح بازرسی از اصناف” بخاطر گرانفروشی تعطیل شدند.

جلیلی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: طرح بازرسی اصناف از ۲۸ آبان سال‌جاری به صورت جدی در سراسر مشهد مقدس با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا تاکنون سه واحد قصابی که مبادرت به گرانفروشی کرده‌اند براساس قانون پلمب و برای یک واحد آهن فروشی نیز تشکیل پرونده و به دستگاه قضایی معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید