اسلایدرشهری

یادداشت کنایه‌دار امیرشهلا خطاب به استاندار

امیر شهلا در یادداشتی خطاب به استاندار نوشت: آقای استاندار دلخوری‌تان از دولت به‌جاست، اما وضع مشهد بحرانی است، متهورانه تصمیم بگیرید.

به گزارش صدای مشهد، امیر شهلا، عضو شورای شهر مشهد در یادداشتی خطاب به استاندار خراسان رضوی نوشت:

“داخلِ‌پرانتز
حدس‌می‌زنم آقایِ‌استاندار هنوز از کم‌لطفیِ‌دولت به‌ تصمیمِ‌مدیریتی‌شان، برایِ تعطیلیِ‌ آن دو روز دلخور هستند. حق هم دارند. وقتی از اختیاراتِ‌قانونی‌شان استفاده‌کرده و برمبنایِ اطّلاعاتِ‌ دقیقی که داشتند، تشخیص‌دادند زنگِ‌تعطیلِ‌استان را بزنند، نباید یکی‌از تهران بیاید و بگوید: بیخود تعطیل‌کردید.
آقای‌رزم! دلخوری‌تان به‌جاست، امّا وضعیّتِ‌کرونا هم بحرانی است. مدیریّتِ‌بحران ایجاب‌می‌کند باز هم تصمیمِ متهوّرانه بگیرید و پایش بایستید.
آقای‌رزم! این‌جا که آماری ارایه‌نمی‌شود، امّا در آلمان، خانم‌مرکل، پیش‌بینیِ ابتلایِ بیش‌ازشصت‌درصدِجمعیّت را کرده. اگر سطحِ‌بهداشت و توسعه‌یافتگیِ استان را هم‌ترازِ آلمان بدانیم و پیش‌بینیِ ابتلای پنجاه‌درصد‌جمعیّت‌‌مان را بدهیم و اگر میزانِ‌تلفات را، همان استانداردِجهانیِ دودرصد فرض‌بگیریم، ابعادِ داستان، خیلی بزرگ است و نشان‌می‌دهد حالاحالاها شنبه‌ی‌عادی، بی‌شنبه‌ی‌عادی!
تا دیر نشده، آژیرِ‌تعطیل را بکشید، مبادیِ‌شهر را ببندید، ورودِ مسافران را قدغن کنید و از ارتش و سپاه برای پشتیبانیِ ستادِمدیریت‌کرونا، تقاضایِ‌‌کمک نمایید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید