اسلایدراقتصادی

پرداخت کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به خانوارهای فاقد درآمد ثابت از سه شنبه

طبق اعلام نوبخت، نخستین مرحله کمک دولت به خانوارهای کم بضاعت در شرایط شیوع کرونا سه شنبه هفته جاری پرداخت می شود.

محمدباقر نوبخت اعلام کرد: کمک بلاعوض ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به خانوارهای کم بضاعت در چهار مرحله پرداخت می شود که نخستین مرحله این کمک سه شنبه هفته جاری انجام می شود.

نوبخت در تشریح جزئیات پرداخت کمک های بلاعوض به خانوارهای آسیب دیده از شرایط ویژه کرونا گفت: این خانواده ها کم درآمدترین اقشار جامعه هستند که حدود ۳ میلیون نفر می باشند، براساس بعد خانوار امروز تصمیم گرفتیم از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در چهار مرحله به صورت بسته حمایتی ویژه پرداخت کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین تصریح کرد: گروه دیگری نیز از این افراد هستند که کارگران فصلی بودند که از یک تا ۲ میلیون تومان در کارت یارانه شان شارژ میکنیم، این گروه سه ماه تنفس دارند، بعد از آن اقساطی که باید بپردازند را از همین یارانه معیشتی کسر می شود.

گفتنی است، حسن روحانی نیز در نشست مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی، با تبیین مصوبات دولت برای حمایت از قشر‌های آسیب پذیر، اعلام کرد: نخستین بسته حمایتی برای این افراد همین هفته و تا قبل از سال نو پرداخت می‌شود و سه بسته دیگر نیز در ماه‌های بهار ۹۹ به آنان پرداخت خواهد شد.

رئیس جمهور، رقم این بسته حمایتی را از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متغیر دانست و گفت: توزیع تفصیل این مصوبه از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه تبیین می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید