دسته بندی نشده

«نقش اولی‌ها» در مشهد سریال می‌سازند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از ساخت سریال «نقش اول» با حضور تمامی برگزیدگان آن خبر داد و گفت: این سریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.

علی‌اصغر رجبی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره استعدادیابی نقش اول، از برگزاری دومین جشنواره نقش اول استعدادیابی، خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با شعار یک شهر، نقش اول در رشته‌های بازیگری مقابل دوربین، مجری‌گری تلویزیون و استندآپ کمدی در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه اندیشه‌های امام حسین(ع)، نظام، انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باید در زبان هنر به‌خوبی به مردم معرفی شود، گفت: این مسئله‌ای است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند در واقع ما قصد داریم در این جشنواره، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را ترویج دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور نوجوانان و جوانان هنرمند در دو گروه پسران و دختران و رده سنی ۷ تا ۷۰ سال و در ۴ گروه سنی ۷ تا ۱۰، ۱۱ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه هزینه شرکت در جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان ۶۵ هزار تومان است که آن نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش داشته دارد، متذکر شد: البته از هنرمندانی که مشکلات مالی دارند به‌صورت رایگان ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.

مسؤول برگزاری دومین جشنواره «نقش اول» از استقبال خوب شهرستانی‌ها در دوره گذشته این جشنواره خبر داد و افزود: در دوره گذشته برگزیدگانی از نیشابور و باخزر داشتیم و تمامی برگزیدگان مشهدی نبودند.

وی همچنین از ساخت سریال «نقش اول» با حضور تمامی برگزیدگان آن خبر داد و گفت: این سریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.

رجبی تاکید کرد: برگزیدگان علاوه بر دریافت تندیس و تقدیر جشنواره و بسته ویژه، از دوره‌های آموزشی رایگانی که توسط سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ شرکت داده خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید