اسلایدرشهری

میهمانی حاشیه‌ساز مجازی‌ها در مشهد

روابط عمومی معاونت توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری مشهد در رابطه با میهمانی حاشیه‌ساز مجازی‌ها در مشهد گفت: شرکت نرم‌افزاری «کیا کوشیار رایانه» از طرف سازمان فاوای شهرداری کرج اسپانسر آن برنامه بوده که بنرها و کاتالوگ‌هایش را هم در آن برنامه توزیع کرده است و ربطی به شهرداری مشهد ندارد.

 این روزها انتشار تصاویر برگزاری یک میهمانی حاشیه‌ساز و پذیرایی شیشلیک در فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی مردم در مشهد ، باعث ایجاد سروصدای بسیاری شده است، به طوری‌که بسیاری از اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی در قالب توئیت و پیام‌هایی انتقاد خود را نسبت به برگزاری مراسم‌های این چنینی اعلام کردند.

پس از پیگیری بسیار برای مشخص شدن جزئیات این برنامه مسؤول روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد  گفت: این میهمانی مربوط به شهرداری مشهد نبود بلکه یک شرکت نرم‌افزاری اسپانسر برگزاری این مراسم بوده است.

علی باغ‌دولابی افزود: شرکت نرم‌افزاری «کیا کوشیار رایانه» از طرف سازمان فاوای شهرداری کرج اسپانسر آن برنامه بوده که بنرها و کاتالوگ‌هایش را هم در آن برنامه توزیع کرده است و ربطی به شهرداری مشهد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تنها تعدادی از اعضای شهرداری مشهد مانند سایر میهمانان که از سرتاسر ایران در آن حضور داشتند، فقط به عنوان میهمان در این میهمانی شرکت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید