اقتصادی

مردم برای انتخاب قالیشویی مورد نظرشان با اتحادیه هماهنگ باشند

 رئیس اتحادیه قالیشویان مشهد گفت:بهتر است همشهریان برای سپردن فرشهایشان به قالیشویی ها با اتحادیه قالیشویان هماهنگ باشند.

هادی مخملی گفت: از همه شهروندان تقاضا دارم که فرش هایشان را در اختیار واحدهای صنفی مجاز قرار بدهند و تحت هیچ عنوان به آگهی های اینترنتی  و آگهی هایی که در روزنامه ها در صورتی که مجوز و کد صنفی ندارند اعتماد  نکنند و حتما قبل از سپردن فرش ها به واحد مورد نظر از صحت و سقم وجود قالیشویی از طریق اتحادیه مطمئن شوند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دستمزد کارگر و کلی هزینه های دیگری که قالیشویی ها هم مانند دیگر صنوف متقبل می شوند، تصمیم بر این شده است که جهت رفاه حال شهروندان تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ هیچ افزایش نرخی  نداشته باشیم و دقیقا بر همین اساس از هفته گذشته هم گشت های مشترکی به کمک اتاق اصناف اتحادیه و سازمان صنعت و معدن آغاز شده است که دو روز در هفته جهت نظارت و بررسی جدی فعالیت قالیشویی ها در نقاط مختلف انجام می شود .

وی ادامه داد: واحد شکایات مردمی هم در اتحادیه همه روزه آماده خدمت رسانی به شهروندان هست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا اضافه نرخی حتما با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

رئیس اتحادیه قالیشویان مشهد افزود: به همه همشریان توصیه می کنم که در صورتی که تمایل دارند فرش هایشان را جهت شستشو به قالیشویی بسپارند تا قبل از ۱۵ اسفند اقدام کنند تا به ترافیک کاری پایان سال برخورد نکنند.

مخملی گفت: یکی از مشکلاتی که بیشتر در این فصل با آن درگیر هستیم فعالیت قالیشویی های غیر مجاز است که البته اگر گزارشی در این زمینه به دست ما برسد طبق مقررات اتحادیه با آن شدیدا برخورد خواهد شد. البته زمانی داستان قالیشویی های غیر مجاز تمام خواهد شد که بحث شهرک قالیشویان به سرانجام برسد که خوشبختانه و در حال حاضر مراحل قانونی کار به اتمام رسیده و در سال جدید شاهد مراسم کلنگ زنی این شهرک خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید