اسلایدرسیاسی

لیست حامیان قالیباف همسو با لیست وحدت

درآستانه انتخابات مجلس بازار لیست‌های انتخاباتی از جناح‌های مختلف داغ است. در این میان امسال با حضور قالیباف و مطرح کردن موضوع نواصولگرایی و توجه ویژه‌ای که به جوانان مومن انقلابی شده است، به نظر می‌رسد باید شاهد تحولاتی چشمگیر در عرصه سیاسی کشور باشیم. صد البته باید دید چنین دیدگاهی چقدر مورد استقبال مردم قرارخواهد گرفت.

 به گزارش صدای مشهد، جمعیت پیشرفت وعدالت خراسان نیز که حزب رسمی متعلق به حامیان قالیباف در مشهد است طی بیانیه‌ای به لیستی از کاندیداهای اصولگرا اشاره کرده و اعلام کرده که لیست ۵ نفره نهایی از میان این افراد انتخاب خواهند شد.

 در بیانیه شماره ۲ جمعیت پیشرفت وعدالت خراسان رضوی (حامیان دکتر قالیباف) آمده است؛

“باسلام و عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت صدیقه طاهره، زهرای مرضیه سلام الله علیها، به استحضار مردم ولایت مدار مشهد و کلات می رساند اکنون که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، این جمعیت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، طی برگزاری چندین جلسه همفکری با نخبگان، فعالان سیاسی و اجتماعی، همچنین اعضاء شورای مرکزی حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان و نهایتا بر اساس دیدگاه تشکیلاتی خود مبنی بر ایجاد #مجلس_نو، که مجلسی ولایی، جوان، کارآمد، متخصص، متعهد، قوی و توانمند خواهد بود، ضمن در نظر داشتن نظرات فرهیختگان، رزومه بالغ بر ۶۰ نفر از افراد ثبت نامی در انتخابات پیش رو را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و نهایتا با در نظر داشتن حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، همچنین نگاه به تغییر که منشاء موفقیت خواهد بود لیست ۲۰ نفره مد نظر خود را به شرح زیر اعلام می نماید که انشاالله با تشکیل جلسات آتی این لیست به ۱۰ نفر تقلیل و در نهایت به لیست نهایی ۵ نفره خود خواهد رسید .
امید است مردم ولایت مدار این خطه با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم، در تشکیل مجلس نو مشارکت حداکثری نمایند.
۱- آقای محمدحسین حسین زاده بحرینی
۲- آقای مجید طهوریان عسکری
۳- آقای امیرحسین قاضی زاده
۴- آقای فرج الله شوشتری
۵- آقای غلامحسین صاحبی
۶- آقای مصطفی شریف
۷- آقای نصرالله پژمانفر
۸- آقای سید عبدالحسین حسینی
۹- سرکار خانم شریعت‌نژاد
۱۰- آقای جواد کریمی قدوسی
۱۱- آقای سیدمجید حسینی
۱۲- آقای عباس ظفری
۱۳- آقای فرهاد عظیمی فر
۱۴- آقای مرتضی نواب کامل
۱۵- آقای سلمان امانی
۱۶- سرکار خانم سمیه سادات ابراهیمی
۱۷- آقای سعید شعرباف
۱۸- آقای حسن منصوریان
۱۹- آقای کمیل ضرابی
۲۰- آقای علی ذاکرالحسینی

سید مهدی طباطبایی
دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت خراسان رضوی (حامیان دکتر قالیباف)”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید