اسلایدرفرهنگی

صحن‌های حرم رضوی برای تسهیل تردد زائران مفروش شد

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی گفت: صحن‌های بارگاه منور رضوی برای تسهیل تردد زائران همزمان با بارش برف مشهد، مفروش شد.

محمدرضا سبزعلی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی از چند روز گذشته با آمادگی کامل تمام نیروها تمامی صحن‌ها، بست‌ها و دوربرگردان‌های حرم مطهر رضوی با ۳۰ هزار مترمربع کفپوش مفروش شده تا مسیرهای تردد ایمنی را برای زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فراهم آورند.

سبزعلی افزود: هم اکنون تمامی نیروها با حضور در حرم مطهر سطوح پوشیده از برف را با ماشین‌های برف روبی جمع‌آوری و با نمک پاشی و تنظیف، مسیرهای تردد را برای زائران ایمن نگه می‌دارند.

وی بیان کرد: با شروع فصل سرما اداره خدمات عمومی با کمک سایر بخش‌های اماکن متبرکه آمادگی‌های لازم را برای مواجه با بارش برف و باران را دارد و همه روزه اطلاعات هواشناسی را از ایستگاه‌های مربوطه دریافت و به سایر بخش‌ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می‌کند.

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارندگی شدیدتر برف در زمستان افزود: با توجه به این شرایط از زائران گرامی تقاضا داریم تا در این روزهای برفی سعی کنند مسیرهای تردد خود را در صحن‌ها و بست‌ها از روی کفپوش ها انتخاب نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید