شهری

رادیو ملت در بوستان ملت راه اندازی شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد گفت: با توجه به بهره‌برداری از سامانه صوتی یکپارچه در بوستان ملت، برنامه‌ای با عنوان “رادیو ملت” هر روز به صورت زنده در بوستان ملت اجرا می شود.

مریم عرب احمدی باعنوان این مطلب تصریح کرد: ترغیب شهروندان برای مشارکت در بسیاری از برنامه ها و طر ح های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیاز به فرهنگ سازی در متن جامعه دارد.

وی با اشاره به این که بوستان ها می توانند محل خوبی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشد، عنوان داشت: با توجه به تشکیل کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوستان ملت به ریاست سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ و حضور جمعی از مسئولان حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی این منطقه مقررگردید؛ برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی و… با رویکرد تشویق خانواده‌ها به حضور در بوستان ملت جهت افزایش فضای امن در نقاط مختلف این بوستان شهری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شود.

عرب احمدی افزود: در همین راستا و با توجه به بهره‌برداری از سامانه صوتی یکپارچه در بوستان ملت، برنامه‌ای با عنوان “رادیو ملت” هر روز به صورت زنده در بوستان ملت اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه به همت حوزه ی اجتماعی منطقه و با همکاری کارشناسان مجرب در موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محتوای معرفی ظرفیت‌های بوستان ملت و آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت جسم و روح و پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی، هر روز به صورت زنده و به مدت ۳۰ دقیقه در دفتر مرکزی انتظامات اجرا و به صورت مستقیم درکل بوستان ملت پخش می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید